دریل شارژی Edon ED-1201، مناسب برای امورخانگی و رایج منزلتان!

دریل شارژی Edon ED-1201، مناسب برای امورخانگی و رایج منزلتان!

دریل شارژی اِدون مدل ED-1201 توسط شرکت چینی Edon تولید شده است. برای مصارف خانگی و انجام امور سبک مناسب می باشد. اموری از قبیل باز و بسته نمودن پیچ ها، سوراخکاری در سطوح نسبتاً نرم از قبیل چوب، گچ و MDF. همچنین به دلیل شارژی بودن این دریل، امکان حمل و جابه جایی آسان در محیط را فراهم می کند.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

شارژی

توان

12 ولت

وزن

780 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک و خانگی
  • وزن پایین دستگاه و تنوع رنگ
  • سه نظام خودکار
  • جعبه مناسب و قابل حمل
  • باتری خوب و رضایت بخش

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور نیمه سنگین و کارگاهی
  • قدرت و توان نه چندان بالا
  • سرعت نسبتاً پایین دستگاه
  • نداشتن باتری یدکی و اضافه

دریل شارژی اِدون مدل ED-1201 توسط شرکت چینی Edon تولید شده است. محصولات این برند چینی علی رغم شهرت کمتر در بازار اما دارای کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هستند. این دریل ادون دارای سه نظام 10 میلیمتری و اتومات می باشد.

این دستگاه قدرت و سرعت نه چندان بالایی دارد. لذا تنها برای مصارف خانگی و انجام امور سبک مناسب می باشد. اموری از قبیل باز و بسته نمودن پیچ ها، سوراخکاری در سطوح نسبتاً نرم از قبیل چوب، گچ و MDF.

این دستگاه به عنوان ابزاری جهت کار افراد در محیط های کاری چندان توصیه نمی شود. همچنین به دلیل شارژی بودن این دریل، امکان حمل و جابه جایی آسان در محیط را فراهم می کند. این دریل خوب خانگی از تنوع رنگی مختلف با گرایش به رنگ قرمز برخوردار است.

سرعت دستگاه حداکثر 780 دور در دقیقه بوده و با فشار دادن کلید سرعت آن قابل تنظیم می باشد. در مجموع نیز سرعت دستگاه چندان رضایت بخش نیست. باتری دستگاه از نوع لیتیوم یونی 1500 میلی آمپر ساعتی است. این باتری در هنگام شارژ باید از دستگاه خارج گردد. زمان شارژ کامل نیز  در حدود 60 تا 75 دقیقه می باشد.

شارژدهی و تامین انرژی موردنیاز در حد قابل قبولی است. اما در صورت استفاده از حالت دریلی دستگاه به مدت طولانی، می تواند باعث تخلیه سریع شارژ دستگاه شود. یکی از مهم ترین معایب دستگاه، نداشتن باتری اضافی است.

دریل شارژی Edon ED-1201
دریل شارژی Edon ED-1201، یک دریل خوب چینی و اقتصادی برای منزل
دریل شارژی Edon ED-1201
دریل شارژی Edon ED-1201
دریل شارژی Edon ED-1201

وزن دریل شارژی Edon ED-1201 نزدیک به 800 گرم می باشد. در نتیجه دستگاه سبک و به لحاظ کار در امور منزل بسیار مناسب است. این دستگاه جهت کار در محیط کم نور به LED مجهز می باشد. همچنین این دریل دارای جعبه ای با کیفیت و قابل حمل می باشد.

دریل چینی ادون مدل ED-1201 دارای امکانات و قدرت مناسب جهت امور خانگی و سبک می باشد. این دریل از شرکت ادون مشابه دریل های دیگر این برند، دارای قیمت بسیار مناسب بوده و انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار می آید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *