دریل چکشی شیلدر Shielder SH1013، کم نام و نشان اما با کیفیت و مقرون به صرفه!

دریل چکشی شیلدر Shielder SH1013، کم نام و نشان اما با کیفیت و مقرون به صرفه!

دریل چکشی Shielder SH1013 توسط شرکت چینی شیلدر تهیه و تولید شده است. این دریل چینی دارای سه نظام 13 میلیمتری و از نوع آچاری است. کیفیت و قدرت آن برای امور خانگی و نیمه سنگین بسیار مناسب است.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

برقی

توان

70 وات

وزن

1700 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • قابلیت چکشی و قدرت سوراخکاری در سطوح مختلف
  • موتور قدرتمند و سهولت در استفاده
  • دارای دسته کمکی گردان و خط کش تنظیم
  • قیمت مقرون به صرفه

نقاط ضعف

  • کارایی نه چندان مناسب در امور سنگین و صنعتی
  • کیفیت متوسط سه نظام
  • نداشتن جعبه مناسب و کیف همراه
  • وزن نسبتاُ زیاد دستگاه

دریل چکشی Shielder SH1013 توسط شرکت چینی شیلدر تهیه و تولید شده است. این دریل چینی دارای سه نظام 13 میلیمتری و از نوع آچاری است. لذا برای تعویض مته باید از یک آچار مخصوص کمک گرفت. اندازه و قدرت سه نظام دستگاه در کنار توان 710 واتی آن، باعث شده دریل برای امور خانگی و نیمه سنگین کارآمد باشد. با قیمت مناسب و کیفیت ساخت مطلوبی که دارد دریل شیلدر مدل SH1013 یک دریل اقتصادی و مقرون به صرفه برای منزل به شمار می رود.

موتور دستگاه جنس و قدرت بسیار بالایی دارد. همین امر در کنار قابلیت چکشی، باعث شده دستگاه توان سوراخکاری در سطح مختلف را داشته باشد. قابلیت دریل در سطوح چوبی به قطر 35 میلیمتر و مصالح ساختمانی 16 میلیمتر.

سرعت دستگاه حداکثر به 2700 دور بر دقیقه می رسد. این سرعت به کمک کلیدی بدین منظور تعبیه شده است، قابل تنظیم است. بسته به نوع کارتان می توانید چرخش دریل را در دو جهت چپ گرد و راست گرد نیز قرار دهید. جنس بدنه از پلاستیک متراکم و محکم است. روی بدنه دریل سوراخ های کوچکی قرار دارد که به گردش هوا و افزایش طول عمر دستگاه کمک می کند.

دریل چکشی Shielder SH1013
دریل چکشی Shielder SH1013
دریل چکشی Shielder SH1013
دریل چکشی Shielder SH1013
دریل چکشی Shielder SH1013

کیفیت بدنه دریل چکشی Shielder SH1013 رضایت بخش و در مقابل نفوذ گرد و غبار مقاوم می باشد.این دریل چینی دارای  یک خط کش مدرج جهت تنظیم و یک دسته کمکی نگهدارنده می باشد. البته خط کش همراه، جنس چندان رضایت بخشی ندارد. وزن 1/7 کیلوگرمی آن کمی سنگین به نظر می رسد. هرچند این وزن در مقایسه با نمونه های مشابه و قابلیت های دستگاه منطقی است.

این دریل خوب چینی از برندهای شناخته شده در صنعت دریل نیست. اما کیفیت و قدرت آن برای امور خانگی و نیمه سنگین بسیار مناسب است. قیمت محصول نیز در قیاس با برندهای معتبر این حوزه تا حدودی مقرون به صرفه می باشد. لذا اگر اصراری بر استفاده از برندهای نامی نداشته و قصد خریداری دریل پرقدرت برای منزل تان هستید، دریل شیلدر مدل SH1013 می تواند انتخاب مناسبی باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *