دریل شارژی Boss 001، گم نام اما کار راه انداز و مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی!

دریل شارژی Boss 001، گم نام اما کار راه انداز و مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی!

دریل شارژی Boss 001 به وسیله شرکت چینی Boss به بازارهای مختلف از جمله ایران عرضه می گردد. این دستگاه برای امور در منزل طراحی شده است. مقرون به صرفه بودن محصولات چینی Boss باعث شده است تا در بازار ایران، انتخاب مناسبی برای مصرف کنندگان باشد.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

شارژی

توان

18 ولت

وزن

900 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و سبک
  • شارژی بودن و قابلیت حمل و جابه جایی آسان
  • سه نظام خودکار
  • وزن پایین دستگاه
  • قیمت مناسب و اقتصادی

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور نیمه صنعتی و سنگین
  • کیفیت نسبتاً پایین بدنه دستگاه
  • نداشتن باتری اضافه و یدک
  • نبود کیف همراه و اقلامی نظیر سری پیچ گوشتی

دریل شارژی Boss 001 به وسیله شرکت چینی Boss به بازارهای مختلف از جمله ایران عرضه می گردد. این دریل چینی همانند سایر محصولات این شرکت، از محبوبیت و اقبال خوبی در بازار ایران برخوردار است. این دستگاه برای امور در منزل طراحی شده است. لذا نباید انتظار دستگاهی پرقدرت از این دریل خوب خانگی داشته باشید.

این دریل شارژی دارای سه نظام 10 میلیمتری اتومات می باشد. با قدرت و سرعت مناسبی که دارد اغلب کارهای منزل و سبک به راحتی انجام می شود. اندازه سه نظام برای امور نیمه صنعتی و سنگین مناسب نیست. حالت دریلی دستگاه برای سوراخکاری در سطوح سخت ساخته نشده است. اما از پس امور رایج منزل نظیر سوراخ کردن اجسام پلاستیکی، ورق های نازک آهنی و چوب به خوبی بر می آید.

دریل شارژی باس Boss 001
دریل شارژی باس Boss 001
دریل شارژی باس Boss 001
دریل شارژی باس Boss 001

دریل شارژی Boss 001 به دلیل شارژی بودن، امکان جابه جایی آسان در منزل را برای شما فراهم کرده است. باتری دستگاه لیتیوم یونی و 18 ولتی درج شده اما در اکثر نمونه های موجود در بازار، 12 ولتی است. این باتری در زمانی نزدیک به یک ساعت شارژ می شود. میزان نگهداری و شارژدهی نیز کاملاً رضایت بخش است. از طرفی این دستگاه برخلاف سایر دریل های مشابه باتری اضافه و یدکی ندارد.

سرعت دستگاه حداکثر 1350 دور در دقیقه بوده و قابل تنظیم در دو جهت مختلف نیز می باشد. وزن دستگاه 900 گرم و به لحاظ کار در امور منزل قابل قبول است. به منظور استفاده بهتر در محیط های تاریک و کم نور دستگاه دارای LED می باشد.

علاوه بر وزن مناسب،  ظاهر دریل نیز طراحی مناسبی دارد. اما کیفیت ساخت بدنه متوسط است. همچنین این دستگاه فاقد کیف جانبی به منظور حمل و نگهداری و سری پیچ گوشتی می باشد.

علاوه بر کلیه موارد بیان شده، این دریل چینی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. در کنار سایر عوامل، مقرون به صرفه بودن محصولات چینی Boss باعث شده است تا در بازار ایران، دریل اقتصادی و انتخاب مناسبی برای مصرف کنندگان باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *