دریل چکشی Ronix 2250، از منزل تا کارگاه با این دریل خوش ساخت و پر توان!

دریل چکشی Ronix 2250، از منزل تا کارگاه با این دریل خوش ساخت و پر توان!

دریل چکشی Ronix 2250 توسط شرکت چینی رونیکس تولید و توسط نمایندگی فعال ایرانی عرضه می شود. ظاهر زیبا و تنوع رنگی بسیار زیاد از دیگر مزایای این دریل خوب ایرانی به شمار می رود. با توجه به اندازه سه نظام و همچنین قدرت و توان 850 واتی دستگاه، این دریل برای انجام امور منزل و نیمه سنگین مناسب است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

850 وات

وزن

2000 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • ظاهر زیبا و تنوع رنگ فوق العاده
  • دارای قابلیت چکشی یا ضربه ای
  • دارای دسته کمکی گردان و خط کش تنظیم
  • گارانتی فعال و تأمین قطعات در کشور
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور صنعتی و سنگین
  • کیفیت متوسط سه نظام و آرمیچر دستگاه
  • وزن نسبتاً بالا
  • نداشتن کیف و جعبه همراه

دریل چکشی Ronix 2250 توسط شرکت چینی رونیکس تولید و توسط نمایندگی فعال ایرانی عرضه می شود. دریل های رونیکس در ایران دارای پشتیبانی و ضمانت فعال برای مشتریان هستند. این دریل ایرانی-چینی دارای سه نظام 13 میلیمتری آچاری با کیفیت متوسط می باشد. برای تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید. با توجه به اندازه سه نظام و همچنین قدرت و توان 850 واتی دستگاه، این دریل برای انجام امور منزل و نیمه سنگین مناسب است.

ظاهر زیبا و تنوع رنگی بسیار زیاد از دیگر مزایای این دریل خوب ایرانی به شمار می رود. این دریل در چندین رنگ آبی، سرمه ای، انواع سبز قابل تهیه و خریداری است.

به کمک قابلیت ضربه ای نیز امور مربوط به سوراخکاری با نیروی بیشتر به سهولت صورت می گیرد. اموری از قبیل کار بر روی مصالح چوبی ، باز و بسته نمودن پیچ ها، سوراخکاری در سطوح مختلف و نصب وسایل و اقلام رایج در منزل نظیر مهتابی و پرده ها . 

سرعت دریل چکشی Ronix 2250، حداکثر به 3000 دور در دقیقه می رسد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد قابل تنظیم است. همچنین این دریل دارای دسته کمکی 360 درجه گردان و خط کش مدرج می باشد. این دستگاه دارای کلید قفل کن در حال روشن است.

دریل چکشی رونیکس مدل 2250
دریل چکشی رونیکس مدل 2250
دریل چکشی رونیکس مدل 2250
دریل چکشی رونیکس مدل 2250
دریل چکشی رونیکس مدل 2250
دریل چکشی رونیکس مدل 2250
دریل چکشی رونیکس مدل 2250

وزن 2 کیلوگرمی دستگاه در استفاده مداوم و طولانی ممکن کمی خستگی ایجاد نماید. در ضمن این دریل ایرانی فاقد جعبه و یا کیف همراه جهت حمل و نگهداری است. کیفیت پایین آرمیچر و تولید صدای کم حین کار از دیگر مواردی است که در برخی از نمونه های این مدل مشاهده شده است.

قیمت دستگاه در قیاس با نمونه های دیگر مناسب و یک دریل اقتصادی محسوب می شود. همچنین همانند سایر محصولات رونیکس از گارانتی و پشتیبانی فعال در داخل کشور بهره مند می باشد. قطعات دستگاه نیز به راحتی در دسترس و قابل تعویض است.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *