دریل چکشی Metabo SBE 650، یک دریل آلمانی، مناسب برای امور منزل و کار

دریل چکشی Metabo SBE 650، یک دریل آلمانی، مناسب برای امور منزل و کار

دریل چکشی Metabo SBE 650 در کشور چین و تحت لیسانس برند آلمانی متابو تهیه و تولید شده است. این دریل برای انجام امور سبک تا نیمه سنگین مناسب است.

کشور سازنده

آلمان and چین

منبع تغذیه

برقی

توان

650 وات

وزن

1800 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک تا نیمه صنعتی
  • دارای قابلیت چکشی
  • دارای دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • پشتیبانی فعال و گارانتی 18 ماهه

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور صنعتی و سنگین
  • کیفیت و قدرت متوسط
  • وزن نسبتاً بالا
  • قیمت نسبتاً بالا

دریل چکشی Metabo SBE 650 در کشور چین و تحت لیسانس برند آلمانی متابو تهیه و تولید شده است. این دریل چینی – آلمانی دارای سه نظام 13 میلیمتری آچاری با کیفیت متوسط می باشد. لذا به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید. با عنایت به اندازه سه نظام و توان 650 واتی، این دریل برای انجام امور سبک تا نیمه سنگین مناسب است.

علاوه بر قدرت متوسط دستگاه، به کمک قابلیت ضربه ای آن، امور مربوط به سوراخکاری با نیروی بیشتر و به راحتی انجام می شود. به کمک این دستگاه سوراخکاری در چوب و فلز به ترتیب تا حداکثر 30 و 13 میلیمتر صورت می گیرد.  

دریل چکشی متابو Metabo SBE 650
دریل چکشی متابو Metabo SBE 650
دریل چکشی متابو Metabo SBE 650

سرعت دستگاه حداکثر به 2800 دور در دقیقه می رسد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد به کمک شَستی تعبیه شده قابل تنظیم است. همچنین این دریل آلمانی دارای دسته کمکی 360 درجه گردان و خط کش مدرج جهت تسلط و دقت بیشتر در کار می باشد. 

این دستگاه دارای وزن 1/8 کیلوگرمی است. وزن دستگاه برای امور کارگاهی نسبتاً مناسب می باشد. اما برای انتخاب دستگاه به منظور استفاده در منزل می توانید دستگاه های سبک تر را نیز مدنظر قرار دهید.

قیمت دریل چکشی متابو Metabo SBE 650 در قیاس با نمونه های دیگر کمی بالاتر به نظر می رسد. از طرفی همانند سایر محصولات متابو از گارانتی 18 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور بهره مند می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *