دریل شارژی AEG BSB18G2L، دریل آلمانی، مدرن با امکاناتی فوق العاده!

دریل شارژی AEG BSB18G2L، دریل آلمانی، مدرن با امکاناتی فوق العاده!

دریل چکشی شارژی AEG مدل BSB18G2L توسط شرکت آلمانی آاگ تولید شده است.قیمت دستگاه با توجه به امکانات و طراحی به روز آن بالاست. دریل AEG مدل BSB18G2L در ایران دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا و پشتیبانی فعال می باشد.

کشور سازنده

آلمان

منبع تغذیه

شارژی

توان

18 ولت

وزن

1900 گرم

سه نظام

13mm – خودکار

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه کارگاهی
  • شارژی بودن و قابلیت حمل آسان
  • سه نظام قدرتمند تمام فلزی و اتومات
  • قابلیت چکشی و دارای گیربکس دو سرعته
  • دارای LED و یک عدد باتری اضافه
  • دارای کیف حمل مناسب

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور صنعتی
  • وزن نسبتاً زیاد دستگاه
  • فاقد اقلام همراه مانند مته و دسته کمکی
  • قیمت بالا

دریل شارژی آ اِ گ AEG BSB18G2L توسط شرکت آلمانی آاِگ (AEG) تولید شده است. این دریل در کنار شارژی بودن و استفاده از باتری، دارای قابلیت چکشی نیز می باشد. همچنین سه نظام دستگاه اتومات و 13 میلیمتری می باشد. در نتیجه این دریل خوب آلمانی به گزینه ای مناسب جهت امور سبک منزل و نیمه سنگین تبدیل شده است. اموری از قبیل سوراخکاری در سطوح مختلف چوبی و فلزی، نصب و تعمیر انواع درو پنجره و کابینت. همه این امکانات در کنار طراحی زیبا، دریل شارژی آ اِ گ AEG BSB18G2L را به دریل مدرن و تا حدودی همه کاره تبدیل کرده است.

قابلیت چکشی دستگاه در کنار حداکثر سرعت قابل تنظیم 1500 دور در دقیقه، امکان سوراخکاری در مصالح چوبی و فلزی را به ترتیب تا 34 و 12 میلیمتر ممکن می سازد. هرچند برای استفاده در امور صنعتی و سنگین چندان توصیه نمی شود.

دریل شارژی AEG BSB18G2L به دلیل شارژی بودن، امکان حمل و جابه جایی راحت در نقاط مختلف محیط کار را فراهم می کند. باتری دستگاه از نوع لیتیون یونی 18 ولتی و 1500 میلی آمپر ساعتی است. این باتری در زمانی کمتر از یک ساعت کاملاً شارژ شده و شارژدهی مناسبی نیز دارد.

از طرفی این دریل آاگ دارای یک عدد باتری اضافی همراه خود می باشد. این باتری در حفظ و تأمین انرژی دستگاه در مدت زمان طولانی تر به شما یاری می رساند.

دریل شارژی AEG BSB18G2L
دریل شارژی AEG BSB18G2L
دریل شارژی AEG BSB18G2L
دریل شارژی AEG BSB18G2L

وزن دستگاه 1/9 کیلوگرم بوده و به لحاظ کار در امور منزل وزن بالایی محسوب می شود.

این دریل آلمانی دارای کیف و جعبه همراه با کیفیت مناسب است. از طرفی فاقد اقلامی نظیر دسته کمکی و مته می باشد.

از طرفی دیگر دستگاه دارای گیربکس دو سرعته قابل تنظیم بوده و جهت کار کردن در محیط های تاریک نظیر درون کابینت  گوشه ها نیز به LED مجهز شده است.

قیمت دستگاه با توجه به امکانات و طراحی به روز آن بالاست. دریل AEG مدل BSB18G2L در ایران دارای گارانتی 25 ماهه شرکت اطلس کوشا و پشتیبانی فعال می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *