دریل چکشی کرون Crown CT10128، دریل خوب چینی مناسب منزل و کارگاه!

دریل چکشی کرون Crown CT10128، دریل خوب چینی مناسب منزل و کارگاه!

دریل چکشی کرون مدل CT10128 توسط شرکت چینی Crown تهیه و تولید شده است.سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و از نوع آچارخور است. لذا این دریل برای انجام امور منزل و نیمه سنگین مناسب است.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

برقی

توان

۶۰۰ وات

وزن

۱۷۰۰ گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • دارای قابلیت چکشی و قدرت مناسب در سوراخکاری
  • دارای سرعت قابل تنظیم در دو جهت مختلف
  • دارای دسته کمکی گردان و خط کش مدرج
  • قیمت مناسب و پشتیبانی فعال در کشور

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور صنعتی و سنگین
  • وزن نسبتاً بالا
  • کیفیت متوسط بدنه و کلیدها
  • نداشتن کیف و جعبه همراه

دریل چکشی کرون مدل CT10128 توسط شرکت چینی Crown تهیه و تولید شده است. این مدل از دریل های کرون کیفیت و قدرت مناسبی دارد. علی رغم توان 600 واتی، دستگاه تا حد قابل قبولی قادر به سوراخکاری در مصالح گچ و دیوار نیز می باشد. این دستگاه، توان ایجاد سوارخی حداکثر به قطر 20 میلیمتر در مصالح چوبی و 13 میلیمتر در دیوار را داراست.

سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و از نوع آچارخور است. لذا برای باز و بسته نمودن و نصب مته ها نیاز به آچار مخصوص خواهید داشت. با توجه به اندازه و کیفیت سه نظام و همچنین قدرت دستگاه، این دریل برای انجام امور منزل و نیمه سنگین مناسب است. به کمک قابلیت چکشی نیز این امر با سهولت بیشتری صورت گرفته و علاوه بر مصارف خانگی این دستگاه را تاحدودی به دریل کارگاهی تبدیل کرده است.

اموری از قبیل کار بر روی مصالح چوبی و MDF، نصب میل پرده ها، سوراخکاری در سطوح مختلف و… .  البته دکمه تغییر وضعیت حالت معمولی و چکشی کمی حساس بوده و باید دقت لازم لحاظ گردد.

حداکثر سرعت دستگاه 2800 دور در دقیقه می باشد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد قابل تنظیم است. همچنین به کمک کلید گردان که بر روی شستی اصلی تعبیه شده است، امکان تنظیم سرعت وجود دارد. به کمک دستی کمکی و خط کش مدرج نیز می توانید کارتان را با دقت و تسلط بیشتری انجام دهید.

دریل چکشی کرون Crown CT10128
دریل چکشی کرون Crown CT10128
دریل چکشی کرون Crown CT10128
دریل چکشی کرون Crown CT10128
دریل چکشی کرون Crown CT10128
دریل چکشی کرون Crown CT10128

وزن 1/7 کیلوگرمی دستگاه باعث شده در استفاده مداوم دریل کمی سنگین به نظر برسد. همچنین این دریل کرون فاقد جعبه و یا کیف همراه جهت حمل و نگهداری است. علاوه بر این موارد افزایش حرارت و داغ شدن دستگاه نیز از دیگر مواردی است که حین استفاده بایستی به آن دقت کنید. همه این موارد به اضافه قدرت و توان متوسط این دریل چینی باعث شده تا برای امور سنگین و صنعتی انتخاب چندان مناسبی نباشد.

دریل کرون Crown CT10128 در مقایسه با نمونه های مشابه از قیمت خوبی برخوردار است. همچنین همانند سایر نمونه های دریل کرون، از استانداردهای معتبر خارجی، گارانتی و پشتیبانی محصولات در داخل کشور نیز بهره مند می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *