دریل چکشی کرون Crown CT10068، پر قدرت و پر توان برای امور صنعتی و کارگاه!

دریل چکشی کرون Crown CT10068، پر قدرت و پر توان برای امور صنعتی و کارگاه!

دریل چکشی کرون CT10068 توسط شرکت چینی تهیه و عرضه شده است. این دریل کرون، یکی از پرقدرت ترین دریل های تولید شده توسط این برند چینی می باشد.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

برقی

توان

1050 وات

وزن

2500 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور صنعتی و نیمه صنعتی
  • قابلیت چکشی و قدرت فوق العاده
  • گیربکس دو سرعته
  • دارای خط کش و دسته کمکی 360 درجه
  • جعبه همراه با کیفیت و کاربردی درکنار مته های مناسب
  • دارای استاندارد CE اروپا و GS آلمان

نقاط ضعف

  • وزن نسبتاً زیاد
  • کوتاهی نسبی کابل
  • برای امور خانگی چندان توصیه نمی شود

دریل چکشی کرون CT10068 توسط شرکت چینی کرون تهیه و عرضه شده است. این دریل کرون، یکی از پرقدرت ترین دریل های تولید شده توسط این برند چینی می باشد. این دستگاه با توان 1050 وات به سهولت قادر به سوراخکاری در کلیه سطوح می باشد. حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی به 40 میلیمتر و مصالح بتنی به 16 میلیمتر می رسد.

سه نظام دستگاه، 13 میلیمتری و از نوع آچاری است. این سه نظام با اندازه و کیفیت مطلوبی که دارد به راحتی پاسخگوی نیازهای شما می باشد. همچنین به منظور دوام بیشتر، از چرخ دنده های فلزی بهره می گیرد. این دریل کرون به گیربکس دو سرعته مجهز است. بسته به نوع کارتان می توانید سرعت دستگاه را تنظیم نمایید. بدین منظور دستگاه دارای یک کلید گردان روی شستی اصلی می باشد. این دریل خوب و پرقدرت چینی از جمله دریل های صنعتی با کیفیت محسوب می شود.

دریل چکشی کرون CT10068، همراه خود دارای یک جعبه با کیفیت به منظور حفظ و حمل هرچه بهتر دستگاه است. این جعبه دارای دو لایه محکم و ضربه گیر نیز می باشد. علاوه بر آن، 9 مته مناسب و کاربردی درون آن تعبیه شده است. همچنین یک خط کش مدرج جهت تنظیم کار و یک دسته کمکی 360 گردان نیز از دیگر اقلام همراه آن می باشد.

دریل چکشی کرون Crown CT10068
دریل چکشی کرون Crown CT10068
دریل چکشی کرون Crown CT10068
دریل چکشی کرون Crown CT10068
دریل چکشی کرون Crown CT10068
دریل چکشی کرون Crown CT10068

قدرت بالای دستگاه و گیربکسی بودن آن باعث شده وزن دستگاه بالا رود. این وزن 2.5 کیلوگرمی ممکن است در استفاده طولانی مدت شما را دچار خستگی نماید. دریل های صنعتی معمولاً وزن بالایی دارند. وزن این دریل چینی  در مقایسه با نمونه های مشابه کاملاً رضایت بخش است. از طرفی طول کابل برق کمی کوتاه است. به احتمال فراوان به منظور استفاده بهتر، نیاز به سیم سیار و رابط خواهید داشت. با عنایت به موارد ذکر شده، چنانچه قصد استفاده در امور خانگی دارید بهتر است از نمونه های سبک تر استفاده نمایید.

این دریل خوب چینی از نمایندگی و پشتیبانی مناسبی در ایران برخوردار است. همچنین این مدل از دریل کرون دارای گواهینامه های معتبر کیفیت اروپایی همچون GS آلمان نیز می باشد. قیمت محصول در قیاس با برندهای معتبر این حوزه نیز مناسب و تا حدودی مقرون به صرفه می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *