دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13، دریل توانمند و اقتصادی برای خانه تا کارگاه!

دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13، دریل توانمند و اقتصادی برای خانه تا کارگاه!

دریل چکشی دی سی ای مدل AJZ08-10 در کشور چین تهیه و تولید شده است. قدرت دستگاه برای انجام امور خانگی و کارگاهی سبک بسیار مناسب است. اموری نظیر سوراخ کردن آهن، چوب، دیوارهای گچی و بتنی، کار در کابینت و MDF و حتی تراشکاری.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

برقی

توان

500 وات

وزن

2500 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • دارای قابلیت چکشی و قدرت بالا
  • دارای دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • داشتن کیف همراه جهت حمل
  • قیمت مناسب، پشتیبانی فعال و گارانتی 18 ماهه

نقاط ضعف

  • کارایی نسبتاً پایین در امور صنعتی و سنگین
  • سرعت و دور پایین دریل به دلیل گیربکسی بودن دستگاه
  • وزن نسبتاً بالای دریل

دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13 در کشور چین تهیه و تولید شده است. برند دی سی ای از جمله برندهای خوب و به نام چینی در بازار دریل ایران می باشد. این دریل چینی دارای سه نظام 13 میلیمتری آچاری با کیفیت مناسب می باشد. در نتیجه به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید. با عنایت به اندازه سه نظام و توان 500 واتی، این دریل برای انجام امور سبک تا نیمه سنگین مناسب است. 

قدرت دستگاه برای انجام امور خانگی و کارگاهی سبک بسیار مناسب است. اموری نظیر سوراخ کردن آهن، چوب، دیوارهای گچی و بتنی، کار در کابینت و MDF و حتی تراشکاری.

علاوه بر قدرت خوب دستگاه، به کمک قابلیت ضربه ای آن، امور مربوط به سوراخکاری با نیروی بیشتر و به راحتی صورت می گیرد. به کمک این دستگاه سوراخکاری در چوب و مصالح ساختمانی به ترتیب تا حداکثر 30 و 16 میلیمتر صورت می گیرد. هرچند در صورت استفاده مداوم در مصالح بتنی ممکن است باعث داغ شدن دستگاه و پایین آمدن کیفیت کار شود. 

سرعت دستگاه حداکثر به 1200 دور در دقیقه می رسد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد به کمک دیمردار بودن قابل تنظیم است. نکته بسیار مهم در خصوص این دریل توجه به سرعت پایین دستگاه به علت گیربکسی بودن آن است. البته از طرفی دیگر قدرت مناسب و بالاتری را حین سرعت پایین برای شما فراهم می کند.

دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13
دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13
دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13
دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13

این دریل دارای دسته کمکی 360 درجه گردان و خط کش مدرج جهت تسلط و دقت بیشتر در کار می باشد. این دریل دارای جعبه همراه جهت حفظ و حمل راحت تر است. کیفیت این جعبه نسبتاً مناسب و متوسط است.

این دستگاه دارای وزن 2/5 کیلوگرمی است. وزن دستگاه بالا بوده و در استفاده طولانی مدت می تواند سبب خستگی شما گردد. 

قیمت دریل چکشی دی سی ای DCA AZJ03-13 در قیاس با نمونه های دیگر مناسب تر است. همچنین همانند سایر محصولات شرکت دی سی ای از گارانتی 18 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور نیز بهره مند می باشد. این عوامل سبب شده تا این دریل چکشی خریدی اقتصادی محسوب شود.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *