دریل شارژی AEG BSB 12C2، آلمانی پرقدرت در منزل و کارگاه!

دریل شارژی AEG BSB 12C2، آلمانی پرقدرت در منزل و کارگاه!

این مدل از دریل های شارژی AEG، دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو رده و حداکثر تا 1500 دور در دقیقه می باشد. همچنین قابلیت چکشی به دستگاه قدرت بیشتری را برای سوراخکاری و کار در سطوح سخت تر داده است. این مدل از دریل های آاگ برای امور منزل و کارگاهی نیمه سنگین مناسب است.

کشور سازنده

آلمان

منبع تغذیه

شارژی

توان

12 ولت

وزن

990 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • وزن پایین و سبک بودن دستگاه
  • قدرت و کیفیت خوب دستگاه
  • سه نظام اتوماتیک و داشتن کیف همراه
  • باتری پرقدرت و شارژ سریع به همراه باتری اضافه و نمایشگر باتری
  • دارای گارانتی و پشتیبانی فعال در کشور

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف صنعتی
  • ضعیف بودن جنس کلیدها
  • LED به خوبی محل کار رو نشون نمیده
  • قیمت بالا نسبت به سایر نمونه ها

دریل شارژی AEG BSB 12C2 توسط شرکت آلمانی آ اِ گ تولید شده است. این مدل از دریل های شارژی AEG، دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو رده و حداکثر تا 1500 دور در دقیقه می باشد. همچنین قابلیت چکشی به دستگاه قدرت بیشتری را برای سوراخکاری و کار در سطوح سخت تر داده است. این مدل از دریل های آاگ برای امور منزل و کارگاهی نیمه سنگین مناسب است.

سه نظام دستگاه 10 میلیمتری و از نوع خودکار می باشد. به کمک این سه نظام اتومات، برای نصب مته روی آن  نیازی به آچار ندارید. با توجه به اندازه سه نظام و توان دستگاه، قدرت  و کیفیت دستگاه در حد مطلوبی قرار داشته و انجام کلیه امور منزل نظیر باز و بسته کردن پیچ ها، کار بر روی سطوح چوبی و MDF، دکوراسیون داخلی و حتی کار بر روی سطوح فلزی و بتنی به راحتی انجام می گیرد. 

دریل شارژی AEG BSB 12C2 دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2 آمپر ساعت می باشد. طول عمر و دوام باتری یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود. باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و در حدود چندین ساعت کار نیز شارژدهی مناسبی خواهد داشت. همچنین وجود یک باتری اضافه همراه و نمایشگر میزان شارژ باتری که بر روی دستگاه قرار دارد، این بخش را کامل می کند.

با این ویژگی، این دریل انتخابی مناسب برای افرادی است که نیازمند جابه جایی آسان در منزل و یا محیط کار دارند. 

دریل شارژی AEG BSB 12C2
دریل شارژی AEG BSB 12C2
دریل شارژی AEG BSB 12C2
دریل شارژی AEG BSB 12C2

این دستگاه دارای کیف همراه ساده ای جهت حفظ و نگهداری بهتر است. هرچند جنس کیف به گونه ای نیست که در برابر فشار و ضربه از دستگاه محافظت نماید. دریل شارژی آاگ مدل BSB 12C2I دارای LED جهت افزایش نور در محیط های تاریک می باشد. البته این تامین نور چندان رضایت بخش نمی باشد.

جنس نسبتاً ضعیف و شکننده کلیدها و امکان پوسته شدن روکش دسته از دیگر نکاتی است که حین استفاده از دریل باید به آن توجه داشته باشید.

این مدل از دریل های آاگ در کنار قدرت و کیفیت بالایی که دارد، قیمت آن نیز تا حدودی بالاتر از نمونه های مشابه شارژی موجود در بازار می باشد. همچنین این دریل خوب آلمانی دارای گارانتی 2 ساله و پشتیبانی فعال در ایران نیز می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *