دریل چکشی دیوالت DeWalt DWD024، صاحب نام، مناسب برای امور سبک و کارگاه!

دریل چکشی دیوالت DeWalt DWD024، صاحب نام، مناسب برای امور سبک و کارگاه!

دریل چکشی دیوالت مدل DWD024 توسط شرکت چینی/آمریکایی DeWalt تهیه و عرضه شده است. این مدل از شرکت دیوالت با امکاناتی که دارد برای انجام امور خانگی و کارگاهی مناسب است.

کشور سازنده

آمریکا, هند, and چین

منبع تغذیه

برقی

توان

750 وات

وزن

1820 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای استفاده امور خانگی و نیمه صنعتی
  • دارای قابلیت چکشی
  • کیفیت ساخت و قدرت مطلوب
  • همراه داشتن خط کش مدرج و دسته کمکی

نقاط ضعف

  • وزن نسبتاً زیاد
  • نداشتن سه نظام اتومات
  • عدم داشتن کیف همراه
  • بالا بودن نسبی قیمت در مقایسه سایر برندها

دریل چکشی دیوالت مدل DWD024 توسط شرکت چینی DeWalt تهیه و عرضه شده است. برند دیوالت یک برند آمریکایی است که طی سال های گذشته، ساخت دستگاه های برقی خود را در کشورهای چین، مکزیک و کره انجام می دهد. این مدل از شرکت دیوالت با امکاناتی که دارد برای انجام امور خانگی و نیمه کارگاهی مناسب است.

این دریل آمریکایی-چینی دارای سه نظام 13 میلیمتری و آچارخور می باشد. علاوه بر آن، دستگاه با توان 750 وات به راحتی قادر به سوراخکاری در سطوح مختلف می باشد. همچنین به دلیل داشتن قابلیت چکشی و اعمال نیروی مضاعف، امکان دریل تا 25  میلیمتر و 16 میلیمتر به ترتیب در مصالح چوبی و ساختمانی را داراست. لذا تا حدودی می توان از آن به عنوان دریل کارگاهی برای امور رایج استفاده نمود.

دریل چکشی دیوالت DeWalt DWD024 قابلیت تنظیم سرعت تا حداکثر 2800 دور بر دقیقه دارد. با توجه به نوع کارتان می توانید سرعت دستگاه را تنظیم کنید. دستگاه دیمر مجزا ندارد و این کار با فشار دست صورت می گیرد. در واقع با فشار دست بر روی کلید الکترونیکی میزان سرعت دریل تغییر می کند.

همراه دستگاه  یک خط کش مدرج، جهت تنظیم دقت و یک دسته کمکی گردان به منظور تسلط بیشتر کار وجود دارد. با توجه به قدرت و کیفیت دریل، به خوبی از عهده کارهای خانگی ونیمه سنگین بر می آید.

دریل چکشی دیوالت DeWalt DWD024
دریل چکشی دیوالت DeWalt DWD024
دریل چکشی دیوالت DeWalt DWD024

این دستگاه دارای وزنی نزدیک به 2 کیلوگرم می باشد که با توجه به امکانات آن کمی بالا است. البته حین استفاده شما را اذیت نخواهد کرد. این دریل توسط شرکت های چینی و هندی تولید شده است. نمونه هندی آن کیف همراه جهت سهولت در حمل و نگهداری ندارد. در حالی که برخی از نمونه های تولیدی چینی از همین مدل دارای  کیف هستند.

برند DeWalt یکی از برندهای قدیمی و معتبر در صنعت دریل می باشد. به همین دلیل قیمت محصول در قیاس با سایر برندهای موجود در بازار و امکانات آن ها کمی بالاتر است.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *