دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135، دریل مقرون به صرفه برای امور خانگی و کارگاهی!

دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135، دریل مقرون به صرفه برای امور خانگی و کارگاهی!

دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135 توسط شرکت چینی Edon تهیه و تولید شده است. این مدل از دریل های ادون کیفیت و قدرت مناسبی دارد. سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و از نوع آچارخور است. می توان مقرون به صرفه بودن دستگاه را به عنوان برجسته ترین خصوصیت این دریل به حساب آورد.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

برقی

توان

850 وات

وزن

1600 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • دارای قابلیت چکشی و سرعت قابل تنظیم
  • دارای دسته کمکی گردان و خط کش مدرج
  • قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور صنعتی و سنگین
  • صدای بلند در حین کار
  • کیفیت متوسط مونتاژ بدنه و قطعات دستگاه
  • کابل کوتاه و وزن بالا
  • نداشتن کیف همراه

دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135 توسط شرکت چینی Edon تهیه و تولید شده است. این مدل از دریل های ادون کیفیت و قدرت مناسبی دارد. سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و از نوع آچارخور است. البته کیفیت ساخت سه نظام و مونتاژ بدنه دستگاه چندان رضایت بخش نمی باشد. با توجه به اندازه سه نظام و همچنین توان 850 وات دستگاه، این دریل برای انجام امور منزل و نیمه سنگین مناسب است.

سرعت این دریل چینی 2800 دور در دقیقه می باشد. همچنین این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد قابل تنظیم است. این کار با اعمال فشار بر روی شستی صورت می گیرد. دسته کمکی گردان و خط کش تنظیم از جمله اقلام همراه آن می باشد. قدرت دستگاه در کنار قابلیت چکشی، امکان ایجاد سوراخی به قطر 25 میلیمتر در چوب را به شما می دهد.

دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135
دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135
دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135

وزن 1/6 کیلوگرمی دستگاه با توجه به امکانات آن مناسب است. این دریل از شرکت چینی ادون فاقد کیف همراه جهت حمل و نگهداری است. همچنین حین کار با دستگاه خصوصاً در دفعات اول ممکن است بوی سوختگی احساس شود. علاوه بر موارد ذکر شده، شاید صدای بلند حین کار را بتوان به عنوان مهم ترین نقطه ضعف دستگاه به شمار آورد. صدای ناخوشایند در صورت استفاده طولانی از دستگاه، ممکن است شما را آزار دهد. کابل نسبتاً کوتاه 1/5 متری و عدم کارایی در امور سنگین دریل از دیگر موارد حائز اهمیت است.

دریل چکشی اِدون Edon ID13-HYL1135 در مقایسه با نمونه های مشابه از قیمت خوبی بسیار مناسبی برخوردار است. حتی می توان مقرون به صرفه بودن دستگاه را به عنوان برجسته ترین خصوصیت و آن را یک دریل ارزان به حساب آورد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *