دریل چکشی توسن Tosan 0079D، دریلی با امکانات خوب و مقرون به صرفه!

دریل چکشی توسن Tosan 0079D، دریلی با امکانات خوب و مقرون به صرفه!

دریل چکشی توسن مدل 0079D توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. با توجه به اندازه سه نظام و توان خوب 750 واتی، این دریل برای انجام کلیه امور سبک تا نیمه سنگین مناسب است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

750 وات

وزن

2200 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک و نیمه سنگین
  • دارای قابلیت چکشی و قدرت بسیار بالا
  • دارای دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • پشتیبانی فعال و گارانتی 12 ماهه
  • قیمت مناسب و نسبتاً اقتصادی

نقاط ضعف

  • نامناسب جهت امور سنگین و یا سوراخکاری سطوح سخت
  • نداشتن کیف همراه جهت حمل بهتر و سرمته
  • کیفیت متوسط کلید های دستگاه
  • وزن نسبتاً بالا

دریل چکشی توسن Tosan 0079D توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. این دریل ایرانی همانند اغلب وسایل برقی این شرکت در کشور چین تولید شده است. سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و از نوع آچاری می باشد. در نتیجه به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید. با توجه به اندازه سه نظام و توان خوب 750 واتی، این دریل برای انجام کلیه امور سبک تا نیمه سنگین مناسب است.

در کنار قدرت خوب دریل چکشی توسن Tosan 0079D، قابلیت چکشی آن سبب شده کارایی بیشتری در سوراخکاری داشته باشد. به کمک این قابلیت سوراخکاری در مصالح چوبی و ساختمانی رایج به ترتیب حداکثر تا 30 و 16 میلیمتر به راحتی صورت می گیرد. البته چنانچه کار شما نیاز به سوراخکاری پیوسته در سطوح سخت نظیر بتن و دیوار دارد، شاید نتواند انتظار شما را برآورده نماید.

تنوع در رنگ بندی دریل، از جمله ویژگی های مناسب در انتخاب ظاهر مطابق با سلیقه شماست. سرعت این دریل خوب ایرانی حداکثر به 2800 دور در دقیقه می رسد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد قابل تنظیم است.

این دریل خوب اقتصادی ایرانی دارای دسته کمکی 360 درجه گردان و خط کش مدرج جهت تسلط و دقت بیشتر در کار می باشد. لذا در سوراخکاری ها به منظور دقت و تسلط بیشتر بهتر است از دسته کمکی استفاده نمایید. این دریل فاقد کیف همراه جهت حفظ و حمل راحت تر می باشد. لذا بدین منظور بهتر است شخصاً به فکر تهیه یک جعبه مناسب باشید.

دریل چکشی توسن Tosan 0079D
دریل چکشی توسن Tosan 0079D
دریل چکشی توسن Tosan 0079D

کیفیت بدنه و قطعات دستگاه مناسب و رضایت بخش است. اما جنس کلیدهای دستگاه تا حدودی متوسط بوده و در هنگام استفاده بهتر است دقت بیشتری داشته باشید. موتور قدرتمند دستگاه به فن خنک کننده مجهز است. این فن تا حدود مناسبی به خنک نگه داشتن دستگاه کمک کرده و مانع داغ شدن آن می شود.

وزن دریل چکشی توسن Tosan 0079D دو کیلو و 200 گرم است. وزن دستگاه برای امور صرفاً خانگی بالا بوده و در استفاده طولانی مدت می تواند سبب خستگی شما گردد. از طرفی همین وزن بالا در مواردی به سوراخکاری و اعمال نیروی بیشتر به شما کمک می نماید.

این دریل خوب ایرانی در مقایسه با نمونه های دیگر مقرون به صرفه است. همچنین همانند سایر محصولات شرکت توسن از گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور نیز بهره مند می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *