دریل شارژی متابو Metabo PowerMaxx BS، با کیفیت و با امکانات، انتخابی برای هر منزل!

دریل شارژی متابو  Metabo PowerMaxx BS، با کیفیت و با امکانات، انتخابی برای هر منزل!

دریل شارژی متابو مدل PowerMaxx BS از محصولات شرکت آلمانی Metabo می باشد. دارای سه نظام 10 میلیمتری اتومات می باشد. همچنین سه نظام دستگاه قابلیت جدا شدن نیز دارد. دریل های متابو در ایران دارای نمایندگی فعال و گارانتی معتبر می باشد.

کشور سازنده

آلمان and چین

منبع تغذیه

شارژی

توان

10.8 ولت

وزن

800 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک و خانگی
  • شارژی بودن و قابلیت حمل و جا به جایی آسان
  • وزن بسیار پایین و سه نظام اتومات
  • داشتن باتری با کیفیت و یک عدد باتری اضافه
  • کیف همراه بسیار با کیفیت و کاربردی

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور نیمه سنگین و صنعتی
  • قدرت متوسط دستگاه
  • نداشتن قابلیت چکشی و ضربه ای
  • قیمت بالا

دریل شارژی متابو  مدل PowerMaxx BS از محصولات شرکت آلمانی Metabo می باشد. دریل شارژی Metabo PowerMaxx BS برای استفاده در منزل و یا امور سبک کاری طراحی شده است. اموری از قبیل مونتاژ و نصب قطعات، امور مربوط به کابینت و MDF و تعمیرات مربوط به دستگاه های مختلف.

این دریل آلمانی که غالباً در کشور چین تولید می شود، دارای سه نظام 10 میلیمتری اتومات می باشد. همچنین سه نظام دستگاه قابلیت جدا شدن نیز دارد. همچنین وزن بسیار کم این دستگاه، کوچک و خوش دست بودن  آن باعث شده به یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه کار در منزل تبدیل شود.

دریل شارژی Metabo PowerMaxx BS به دلیل شارژی بودن، امکان حمل و جابه جایی راحت در محیط کار را فراهم می کند. این دستگاه قابلیت چکشی نداشته و قدرت دستگاه نیز کمی پایین به نظر می رسد. اما امور منزل و حتی سوراخکاری در سطوح چوب و دیوار به سهولت و بدون مشکل صورت می گیرد. سرعت دستگاه قابل تنظیم بوده و حداکثر به 14000 دور در دقیقه می رسد.

دریل شارژی Metabo PowerMaxx BS
دریل شارژی Metabo PowerMaxx BS

باتری دستگاه از نوع لیتیوم یونی 2000 میلی آمپر ساعتی است. این باتری در زمانی نزدیک به 90 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. کیفیت و نگه داری شارژ باتری بسیار رضایت بخش است. همچنین یک عدد باتری اضافه درون جعبه قرار دارد که به منظور تأمین هرچه بهتر انرژی به شما کمک می نماید.

دستگاه دارای نشانگر جهت میزان شارژ باتری می باشد. همچنین یک جعبه همراه با کیفیت و جادار جهت حمل و حفظ بهتر دستگاه موجود است. هرچند با توجه به اندازه دریل و اقلام آن، کمی بزرگ به نظر می رسد.

این دریل شارژی متابو علی رغم محاسن فوق العاده جهت کار در منزل، قیمت بالایی دارد. قیمت دستگاه نسبت به سایر نمونه های مشابه گران تر است. دریل های متابو در ایران دارای نمایندگی فعال و گارانتی معتبر می باشد.

سایر دریل های خوب خانگی معرفی و بررسی شده را در این مطلب بخوانید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *