دریل توسن Tosan 0100D، دریل ساده، خوش ساخت و کارآمد برای منزل شما!

دریل توسن Tosan 0100D، دریل ساده، خوش ساخت و کارآمد برای منزل شما!

دریل برقی ساده توسن 0100D توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. با توجه به اندازه سه نظام و توان 400 واتی، دریل توسن Tosan 0100D برای انجام امور سبک و خانگی مناسب است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

400 وات

وزن

1500 گرم

سه نظام

10mm – آچارخور

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک و خانگی
  • تنوع در رنگ بندی
  • دارای ابعاد مناسب و ارگونومیک
  • سرعت مناسب و قابلیت کنترل به صورت دیمردار
  • پشتیبانی فعال و گارانتی 12 ماهه

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور صنعتی و سنگین
  • نداشتن قابلیت چکشی
  • سه نظام آچاری
  • نداشتن کیف و اقلام همراه نظیر سرپیچ و مته
  • وزن نسبتاً بالا برای امور خانگی

دریل برقی ساده توسن 0100D توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. این دریل ایرانی همانند اغلب وسایل برقی شرکت توسن در کشور چین تولید شده است. این دستگاه دارای سه نظام 10 میلیمتری از نوع آچاری می باشد. لذا به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید.

با توجه به اندازه سه نظام و توان 400 واتی، دریل توسن Tosan 0100D برای انجام امور سبک و خانگی مناسب است. به کمک این دستگاه سوراخکاری در چوب و فلز به ترتیب تا حداکثر 20 و 10 میلیمتر صورت می گیرد. 

نوع طراحی و ابعاد دستگاه، ارگونومیک و جمع و جور بوده و برای استفاده در منزل و کارگاه بسیار راحت است.  همچنین به منظور کارایی بیشتر بر روی بدنه دریل جای کمری در نظر گرفته شده است.

سرعت دستگاه حداکثر به 2700 دور در دقیقه می رسد. این سرعت بسیار خوب، در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد به کمک دیمر تعبیه شده، قابل تنظیم است.

این دریل ایرانی، از اقلام همراه نظیر سرپیچ، مته و یا دسته کمکی بهره نمی گیرد. همچنین مطابق سایر دریل های ساده برقی، مجهز به قابلیت چکشی و یا ضربه ای در سوراخکاری نمی باشد. از طرفی کیفیت بدنه و دسته دستگاه مناسب بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است.

دریل توسن Tosan 0100D
دریل توسن Tosan 0100D
دریل توسن Tosan 0100D
دریل توسن Tosan 0100D

در واقع این دستگاه، یک دریل ساده و کار راه انداز در منزل و یا کارگاه محسوب می شود. همچنین جهت حفظ و حمل بهتر دستگاه می توانید شخصاً کیف همراه تهیه کنید.

این دریل دارای وزن 1/5 کیلوگرمی است. وزن دستگاه برای امور منزل و خانگی چندان مناسب نیست. این دستگاه جهت تأمین انرژی از برق شهری بهره می گیرد. بدین منظور کابل نه چندان بلند 1/5 متری در نظر گرفته شده است.

قیمت دریل توسن Tosan 0100D با توجه به امکانات در قیاس با نمونه های دیگر کمی بالا به نظر می رسد. از طرفی همانند سایر محصولات توسن از گارانتی 6 تا 12 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور بهره مند می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *