دریل چکشی رونیکس Ronix 2211، دریل مقرون به صرفه برای منزل و کارگاه!

دریل چکشی رونیکس Ronix 2211، دریل مقرون به صرفه برای منزل و کارگاه!

دریل چکشی رونیکس Ronix 2211 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. در نگاه اول، زیبایی، طراحی و تنوع رنگی متفاوت دستگاه توجه شما را جلب خواهد کرد.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

600 وات

وزن

1960 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • دارای قابلیت چکشی و قدرت مناسب
  • ظاهر زیبا و رنگ بندی متنوع
  • دارای دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • قیمت مناسب، گارانتی و پشتیبانی فعال در ایران

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف سنگین
  • داغ کردن دستگاه در هنگام کار در سطوح سخت
  • وزن نسبتاً زیاد
  • نداشتن کیف و یا جعبه همراه

دریل چکشی رونیکس Ronix 2211 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. در نگاه اول، زیبایی، طراحی و تنوع رنگی متفاوت دستگاه توجه شما را جلب خواهد کرد. این دستگاه در 6 رنگ متنوع و زیبا اعم از سرمه ای، آبی و سبز قابل تهیه و خریداری است. امکانات و قابلیت های دستگاه نیز بسیار مناسب و رضایت بخش است. این ویژگی ها، دریل چکشی رونیکس 2211 را به یک انتخاب خوب جهت خرید دریل اقتصادی و کارآمد تبدیل کرده است.

دریل چکشی رونیکس Ronix 2211 با توجه به توان 600 واتی از قدرت خوبی برخوردار است. به راحتی امور منزل و نیمه سنگین نظیر باز و بسته کردن پیچ­ ها و سوراخ کاری در سطوح مختلف چوبی، فلزی و مصالح ساختمانی را انجام می دهد. حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی 30 میلیمتر و سطوح فلزی و سیمانی 13 میلیمتر می باشد. 

از طرفی در هنگام کارهای سنگین نباید به طور مداوم از دستگاه استفاده نمایید. این کار ممکن است سبب داغ شدن آن و کاهش عمر مفید دریل شود.

سه نظام دستگاه، 13 میلیمتری و از نوع آچارخور می باشد. در نتیجه به منظور باز و بسته نمودن نیاز به آچار مخصوص خواهید داشت. اندازه سه نظام در کنار قابلیت چکشی دستگاه باعث شده، کار در امور مختلف به راحتی انجام شود.

سرعت دستگاه بسته به نوع کار در دو محدوده و حداکثر تا 3000 دور دقیقه قابل تنظیم است. این کار به وسیله دیمر کنترل سرعت صورت می گیرد. البته دقت دیمر سرعت چندان رضایت بخش نمی باشد.

دریل چکشی رونیکس Ronix 2211
دریل چکشی رونیکس Ronix 2211
دریل چکشی رونیکس Ronix 2211
دریل چکشی رونیکس Ronix 2211

وزن حدوداً 2 کیلوگرمی این دریل ممکن است شما را در استفاده مداوم و پیوسته از دستگاه کمی دچار خستگی نماید. خصوصاً برای استفاده در منزل.

این دریل خوب ایرانی از برق شهری برای تأمین انرژی بهره می گیرد. کابل دستگاه نسبتاً بلند و حدوداً 3 متری و مناسب است. همچنین به منظور راحتی کاربر، یک لایه لاستیکی بر روی دسته دستگاه طراحی شده است.

این دستگاه دارای یک دسته کمکی است که به تسلط شما در کارهای دقیق کمک می نماید. همچنین یک خط کش به منظور تنظیم بهتر در امور سوراخکاری همراه دستگاه می باشد. البته این دریل فاقد جعبه و یا کیف همراه به منظور حفظ و نگهداری آن می باشد.

دریل ایرانی رونیکس مدل 2211 دارای قیمت مناسبی بوده و انتخابی مقرون به صرفه به شمار می رود. همچنین همانند سایر محصولات رونیکس، دارای گارانتی 12 ماهه و حمایت فعال در داخل کشور می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *