دریل چکشی رونیکس Ronix 2210، زیبا، با دوام و کارآمد برای امور خانگی و کارگاهی!

دریل چکشی رونیکس Ronix 2210، زیبا، با دوام و کارآمد برای امور خانگی و کارگاهی!

دریل چکشی رونیکس Ronix 2210 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دستگاه برای انجام امور خانگی، کارگاهی و صنعتی سبک مناسب است. جنس بدنه و قدرت دستگاه رضایت بخش بوده و عمر مفید بالایی دارد.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

۸۱۰ وات

وزن

۲۴۰۰ گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • مجهز به قابلیت چکشی و قدرت بالا
  • ظاهر زیبا و تنوع در رنگ بندی
  • دارای کیف حمل مناسب و با کیفیت
  • دارای دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • قیمت مناسب، گارانتی و پشتیبانی فعال در ایران

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف سنگین
  • کیفیت متوسط دکمه وکلیدها
  • جنس متوسط اجزای پلاستیکی دستگاه و کابل
  • وزن نسبتاً زیاد

دریل چکشی رونیکس Ronix 2210 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دستگاه برای انجام امور خانگی، کارگاهی و صنعتی سبک مناسب است. جنس بدنه و قدرت دستگاه رضایت بخش بوده و عمر مفید بالایی دارد. این دستگاه در حال حاضر در سه رنگ سبز یشمی، آبی تیره و سرمه ای قابل تهیه می باشد.

این دریل خوب ایرانی با توجه به توان 810 واتی از قدرت مناسبی برخوردار است. این دستگاه به کمک قابلیت چکشی، به راحتی امور منزل و نیمه سنگین نظیر کار در سطوح مختلف چوبی، فلزی و مصالح ساختمانی را انجام می دهد. حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی 25 میلیمتر و سطوح فلزی و ساختمانی 13 میلیمتر می باشد.

سه نظام دستگاه، 13 میلیمتری و از نوع آچارخور می باشد. در نتیجه برای باز و بسته نمودن و تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید. سرعت دستگاه بسته به نوع کار در دو محدوده و حداکثر تا 3000 دور دقیقه قابل تنظیم است. این کار به وسیله دیمر کنترل سرعت صورت می گیرد. دیمر از دقت و کیفیت خوبی برخوردار است. کیفیت کلید ها و دکمه متوسط ولی قابل قبول است.

دریل چکشی رونیکس Ronix 2210
دریل چکشی رونیکس Ronix 2210
دریل چکشی رونیکس Ronix 2210
دریل چکشی رونیکس Ronix 2210
دریل چکشی رونیکس Ronix 2210

همچنین وزن 2/4 کیلوگرمی این دریل ممکن است شما را در استفاده مداوم و پیوسته از دستگاه کمی دچار خستگی نماید. از طرفی وزن نسبتاً بالا می تواند تا حدودی در سوراخکاری و اعمال نیرو به شما نماید.

دریل چکشی رونیکس Ronix 2210 از برق شهری برای تأمین انرژی بهره می گیرد. بدین منظور کابل دستگاه نسبتاً بلند و حدوداً 3 متری  است. البته جنس قسمت های پلاستیکی دستگاه وکابل متوسط است.

این دستگاه دارای یک دسته کمکی و یک خط کش تنظیم جهت تسلط و دقت بیشتر در امور مختلف همراه دستگاه می باشد. همچنین این دستگاه دارای یک کیف با کیفیت است. این کیف همراه، جهت حفظ، نگهداری و حمل هر چه بهتر دستگاه به شما کمک می نماید.

دریل چکشی رونیکس مدل 2210 با توجه به امکانات، دارای قیمت مناسبی می باشد. همچنین این دستگاه همانند سایر محصولات شرکت رونیکس، دارای گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور می باشد.

بهترین دریل های موجود در بازار را با بررسی ویژگی ها و قابلیت ها در اینجا بخوانید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *