بررسی دریل چکشی بوش مدل GSB 13 RE

بررسی دریل چکشی بوش مدل GSB 13 RE

دریل چکشی Bosch GSB 13 RE ساخت شرکت آلمانی بوش و از برندهای معتبر در این حوزه می باشد. کیفیت ساخت و قدرت مناسب، مهم ترین ویژگی این دریل خوب آلمانی است.

کشور سازنده

آلمان

منبع تغذیه

برقی

توان

600 وات

وزن

1800 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای کارهای خانگی و نیمه صنعتی
  • کیفیت ساخت و قدرت بالا
  • کیف همراه به منظور حفظ و نگهداری دستگاه
  • وجود خط کش جهت تعیین عمق کار و دسته کمکی

نقاط ضعف

  • عدم کارایی مناسب در امور سنگین و صنعتی
  • سه نظام دستگاه آچاری بوده و اتوماتیک نمی باشد.
  • وزن و قیمت نسبتاً بالا در مقایسه با نمونه های مشابه

دریل چکشی بوش GSB 13 RE ساخت شرکت آلمانی بوش و از برندهای معتبر در این حوزه می باشد. کیفیت ساخت و قدرت مناسب، مهم ترین ویژگی این دریل خوب آلمانی (یا تحت لیسانس آلمان) است. 

سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و آچارخور می باشد. با عنایت به اندازه سه نظام دستگاه و توان 600 واتی آن، قابلیت کار در منزل و امور کارگاهی سبک به راحتی فراهم است. حالت چکشی دستگاه نیروی لازم جهت سوراخ کاری در سطوح نسبتاً سخت نظیر سطوح سیمانی را در اختیار شما قرار می دهد. انتخاب این حالت توسط کلیدی که بر روی دریل تعبیه شده است، صورت می پذیرد. سوراخ کاری در مصالح ساختمانی تا عمق 15 میلیمتر و در چوب تا 25 میلیمتر به سهولت انجام می گیرد. 

دریل بوش gsb 13 re

این دریل آلمانی دارای قابلیت تنظیم سرعت بوده که این کار به کمک شستی دیمردار انجام می گیرد. نکته حائز اهمیت آن است که دیمر دستگاه به صورت دکمه ای جداگانه نمی باشد. بلکه بسته به میزان فشاری که به دکمه وارد می کنید سرعت چرخش تغییر خواهد کرد.

 از طرفی وزن نسبتاً بالای دستگاه ممکن است شما را در استفاده مداوم کمی خسته نماید.

این دریل دارای کیف زیبا و مناسب جهت سهولت در نگهداری دستگاه است. همچنین دارای یک دسته کمکی جهت تسلط بیشتر خصوصاً هنگام کار در حالت چکشی است. البته به منظور قراردادن دستگاه در کیف و حمل آن، بایستی دسته را از دریل جدا نمایید. وجود یک خط‌کش مدرج مخصوص دریل‌کاری نیز از دیگر امکانات خاص دستگاه می باشد. 

قیمت این دستگاه از نمونه های مشابه در بازار بالاتر می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *