دریل شارژی PM-GE1، گمنام اما کارآمد، مفید و خریدی کاملاً اقتصادی!

دریل شارژی PM-GE1، گمنام اما کارآمد، مفید و خریدی کاملاً اقتصادی!

دریل شارژی PM-GE1 توسط شرکت چینی PM تولید شده است. اگر نام برند چندان برایتان اهمیت ندارد و به دنبال دریلی مناسب و مقرون به صرفه برای منزل هستید، می توانید دریل GE1 تولید شرکت PM را مد نظر داشته باشید.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

شارژی

توان

12 ولت

وزن

970 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک داخل منزل
  • تنوع رنگ در کنار کارایی مناسب
  • سه نظام اتومات
  • وزن کم دستگاه
  • شارژی بودن و قابلیت حمل و جا به جایی آسان
  • قیمت بسیار مناسب و گزینه ای بسیار مقرون به صرفه

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور نیمه سنگین
  • قدرت و کیفیت بدنه متوسط دستگاه
  • کیفیت متوسط باتری
  • نداشتن کیف و باتری اضافه
  • برای استفاده به عنوان دریل و سوراخکاری قابلیت کار مداوم ندارد.

دریل شارژی PM-GE1 توسط شرکت چینی PM تولید شده است. محصولات این شرکت در بازار چندان شناخته شده نیستند. اما دارای کیفیت و قیمت قابل قبولی هستند. تولیدات این برند در ایران دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد. این مدل از شرکت پی ام یک دریل شارژی سبک و با کیفیت مناسب می باشد. همچنین از تنوع رنگ و ظاهر زیبا برخوردار است. امکان خرید این دریل شارژی در رنگ های آبی، سرمه ای، قرمز و چندرنگ فراهم شده است.

قیمت مناسب در کنار کارایی لازم، سبب شده این دریل خوب چینی بتواند در کنار بهترین دریل های موجود در بازار به رقابت بپردازد.

این دریل چینی گزینه بسیار مناسبی برای فعالیت در منزل بوده و برای کارهای نیمه سنگین و حتی کمی پرفشار انتخاب مناسبی نمی باشد. قدرت پیچ گوشتی دستگاه در قیاس با سوراخکاری بسیار مناسب تر است. لذا در اموری مانند نصب پنجره های آلومینیومی می تواند به عنوان پیچ بند نیز به کار گرفته شود. همچنین این دستگاه به دلیل شارژی بودن، امکان حمل و جابه جایی راحت در محیط را فراهم می کند.

دریل شارژی PM-GE1 از کیفیت بدنه و قدرت نسبتاً خوبی برخوردار است. سه نظام آن نیز 10 میلیمتری و از نوع اتومات می باشد. سرعت دستگاه قابل تنظیم بوده و حداکثر به 1150 دور در دقیقه می رسد. علاوه بر موارد ذکر شده، می توان گفت قیمت مناسب دستگاه مهمترین مزیت آن به شمار می رود.

دریل شارژی PM-GE1 - دریل اقتصادی و مقرون به صرفه
دریل شارژی PM-GE1
دریل شارژی PM-GE1
دریل شارژی PM-GE1
دریل شارژی PM-GE1
دریل شارژی PM-GE1
دریل شارژی PM-GE1
دریل شارژی PM-GE1

باتری دستگاه از نوع لیتیوم یونی 1500 میلی آمپر ساعتی است. این باتری در زمانی نزدیک به 75 دقیقه کامل شارژ می شود. این باتری در مجموع شارژدهی مناسبی دارد. اما در صورت استفاده از حالت دریلی دستگاه به مدت طولانی، می تواند باعث تخلیه سریع شارژ و داغ شدن دستگاه شود. نداشتن باتری اضافه و کیف همراه از جمله نقاط ضعف مهم این دریل به حساب می آید.

وزن دستگاه کمتر از 1 کیلوگرم بوده و به لحاظ کار در امور منزل  ایده آل است. دستگاه به منظور فعالیت بهتر در محیط های کم نور دارای LED می باشد. بهترین عملکرد دستگاه، در حالت باز و بسته نمودن پیچ ها و سوراخ کاری سطوح نرم می باشد.

امکانات و قدرت مناسب جهت امور خانگی، شارژی بودن و قیمت بسیار پایین دستگاه باعث شده تا این مدل از شرکت پی ام انتخابی مناسب باشد. اگر نام برند چندان برایتان اهمیت ندارد و به دنبال دریل ارزان و مناسب برای منزل هستید، می توانید دریل GE1 تولید شرکت PM را مد نظر داشته باشید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *