دریل شارژی Edon AD-12A، خرید اقتصادی برای خانه ی شما!

دریل شارژی Edon AD-12A، خرید اقتصادی برای خانه ی شما!

ریل شارژی Edon AD-12A توسط شرکت چینی اِدون تهیه و تولید شده است. این دستگاه بدون شک یکی از پرفروش ترین دریل های ساده و خانگی در بازار ایران به شمار می رود.

کشور سازنده

چین

منبع تغذیه

شارژی

توان

12 ولت

وزن

1000 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و سبک
  • سبک وزن بودن دستگاه و تنوع در رنگ
  • سه نظام اتوماتیک
  • داشتن جعبه همراه مناسب
  • همراه داشتن یک عدد باتری اضافه و نمایشگر باتری بر روی دریل
  • قیمت مناسب و تا حد زیادی مقرون به صرفه

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف سنگین و صنعتی
  • فاقد قابلیت چکشی (ضربه ای)
  • جا نشدن توامان دریل و باتری نصب شده در جعبه
  • سرعت و قدرت کم در سوراخکاری سطوح سخت و بتنی
  • نداشتن گارانتی معتبر (البته توسط برخی فروشندگان ارائه می گردد.)

دریل شارژی Edon AD-12A توسط شرکت چینی اِدون تهیه و تولید شده است. این دستگاه بدون شک یکی از پرفروش ترین دریل های ساده و خانگی در بازار ایران به شمار می رود. این دریل با قدرت و سرعت متوسطی که دارد به خوبی از پس رفع نیازهای منزلتان بر می آید و با قیمت مناسب یک دریل اقتصادی محسوب می شود.

سه نظام دستگاه 10 میلیمتری و از نوع خودکار می باشد. به کمک این سه نظام اتومات، برای نصب مته روی آن  نیازی به آچار ندارید.

قدرت و کیفیت دستگاه در حد مطلوبی قرار داشته و انجام کلیه امور منزل نظیر باز و بسته کردن پیچ ها، کار بر روی سطوح چوبی و MDF و حتی کار بر روی سطوح آهنی به خوبی صورت می گیرد.

البته باید توجه داشته باشید که در قیاس با نمونه های مشابه و برندهای معتبر در این حوزه شاید چندان نتواند خودی نشان دهد. اما با توجه به امکانات و قیمت معقولی که دارد می تواند انتخاب مناسبی در این محدوده باشد.

دریل شارژی Edon AD-12A
دریل شارژی Edon AD-12A
دریل شارژی Edon AD-12A

دریل شارژی Edon AD-12A، دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو رده و حداکثر تا 1350 دور در دقیقه می باشد. این کار با فشار دادن شستی دستگاه قابل تنظیم است.  توجه داشته باشید این دریل فاقد قابلیت چکشی بوده و لذا برای سوراخکاری در سطوح سخت و کارهایی که به نیروی مضاعفی نیاز دارد، چندان مناسب نمی باشد. 

این دستگاه دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت می باشد. طول عمر و دوام باتری نسبتا مناسب است و رضایت شما را جلب خواهد کرد.  هرچند زمان شارژ باتری کمی طولانی است. همراه دستگاه یک عدد باتری اضافه نیز قرار دارد. همچنین نمایشگر میزان شارژ باتری بر روی دستگاه، این بخش را کامل می کند.

این دستگاه دارای جعبه همراه ساده ای جهت حفظ و نگهداری بهتر است. هرچند بایستی باتری دستگاه را جدا نمایید و سپس در جعبه قرار دهید.

دریل چینی ادون مدل AD-12A امکانات مناسبی داشته و از لحاظ اقتصادی نیز کاملاً مقرون به صرفه می باشد. هرچند مشابه سایر محصولات ادون، در حالت عمومی گارانتی معتبری نداشته و برخی از فروشندگان محترم پشتیبانی و ضمانت ارائه می نمایند.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *