دریل ساده رونیکس Ronix 2106B، ساده و ارزان مناسب برای همه!

دریل ساده رونیکس Ronix 2106B، ساده و ارزان مناسب برای همه!

این دستگاه جهت انجام امور سبک و خانگی طراحی شده است. اموری نظیر باز و بسته کردن پیچ ها، کار در سطوح چوبی و MDF، نصب تابلو و وسایل مختلف و کار در کابینت به خوبی صورت می گیرد. جمع و جور بودن دستگاه امکان استفاده از دریل را به راحتی برای عموم افراد فراهم کرده است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

400 وات

وزن

1000 گرم

سه نظام

10mm – آچارخور

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

ندارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و سبک
  • کوچک بودن ابعاد دریل و تنوع رنگ
  • وزن مناسب
  • گارانتی و پشتیبانی فعال در ایران

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف نیمه سنگین و صنعتی
  • نداشتن قابلیت چکشی و کنترل سرعت
  • سه نظام آچاری
  • نداشتن کیف همراه

دریل ساده رونیکس Ronix 2106B توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دریل جهت انجام امور سبک و خانگی طراحی شده است. اموری نظیر باز و بسته کردن پیچ ها، کار در سطوح چوبی و MDF، نصب تابلو و وسایل مختلف و کار در کابینت به خوبی صورت می گیرد. جمع و جور بودن دستگاه امکان استفاده از دریل را به راحتی برای عموم افراد فراهم کرده است. این دستگاه در دو رنگ سبز آبی و یشمی قابل خریداری است.

این دریل ایرانی با توجه به توان 400 واتی و سه نظام 10 میلیمتری قدرت خوبی دارد. سه نظام دستگاه آچارخور بوده و برای تعویض مته ها نیاز به آچار مخصوص خواهید داشت.

از طرف دیگر به دلیل نداشتن قابلیت چکشی سوراخکاری در سطوح، در حد متوسط و تأمین نیاز منزل صورت می گیرد. در نتیجه این دستگاه برای کارگاه و انجام امور صنعتی و سوراخکاری سطوح سخت نظیر بتن گزینه مناسبی نیست.

سرعت دریل ساده رونیکس Ronix 2106B حداکثر 3500 دور دقیقه است. همچنین این دستگاه قابلیت چرخش در دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد را داراست. این جهت چرخش به کمک کلیدی تنظیم می شود. اما امکان کنترل سرعت وجود ندارد.

دریل ساده رونیکس Ronix 2106B
دریل ساده رونیکس Ronix 2106B
دریل ساده رونیکس Ronix 2106B
دریل ساده رونیکس Ronix 2106B

وزن دستگاه 1کیلوگرم بوده که برای استفاده در منزل وزن مناسبی به شمار می آید.

این دریل از برق شهری به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. در همین راستا از کابل  بلند 3 متری برخوردار است.

این مدل از دریل های رونیکس فاقد هرگونه اقلام کمکی نظیر سرپیچ، دسته کمکی و یا کیف همراه می باشد. بدین منظور بهتر است شخصاً به فکر تهیه کیف مناسبی باشید.

توصیه می شود دو نمونه مشابه یعنی 2106 و 2106C را نیز در خریدتان مد نظر قرار دهید. عمده تفاوت این مدل ها در اندازه و نوع سه نظام، وزن، تنوع رنگ و قیمت دستگاه می باشد.

دریل ساده رونیکس مدل 2106B با توجه به نمونه های مشابه در بازار قیمت نسبتاً مناسبی دارد و از جمله دریل های ارزان محسوب می شود. همچنین این محصول همانند سایر تولیدات شرکت خوب رونیکس، دارای گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *