دریل ساده توسن TOSAN 0901S، مناسب کار برای همه افراد، در منزل و امور سبک!

دریل ساده توسن TOSAN 0901S، مناسب کار برای همه افراد، در منزل و امور سبک!

دریل ساده توسن TOSAN 0901S توسط شرکت ایرانی توسن تولید شده است. این دریل ایرانی از کیفیت ساخت و قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار است و از جمله پیشنهادات مناسب در زمینه دریل خانگی محسوب می شود.

کشور سازنده

ایران and چین

منبع تغذیه

برقی

توان

230 وات

وزن

940 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب جهت امور خانگی و سبک
  • سهولت در استفاده و ارگونومیک بودن دستگاه
  • وزن پایین دستگاه و سه نظام اتومات
  • دارای ضمانت و پشتیبانی مناسب

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف نیمه سنگین و صنعتی
  • نداشتن قابلیت چکشی و ضربه ای
  • نداشتن کیف و جعبه همراه
  • کیفیت متوسط قطعات و کلیدها

دریل ساده توسن TOSAN 0901S توسط شرکت ایرانی توسن تولید شده است. این دریل ایرانی از کیفیت ساخت و طراحی نسبتاً مناسبی برخوردار است. قدرت و کیفیت دستگاه، به منظور استفاده در امور در منزل و سبک طراحی شده است. اموری از قبیل باز و بسته کردن پیچ ها، کارهای سبک در حوزه نجاری و کابینت.

سه نظام دستگاه 10 میلیمتری و خودکار می باشد. این دستگاه با توان 230 وات، قدرت چندان بالایی ندارد. اما علی رغم این مورد، با توجه به اندازه سه نظام و حداکثر سرعت 700 دور در دقیقه می تواند به خوبی از پس کارهای رایج در منزل برآید. این دریل توسن، هم در بخش پیچ گوشتی و هم دریل و سوراخ کاری سطوح مختلف عملکرد قابل قبولی دارد.

دریل ساده توسن TOSAN 0901S قابلیت چرخش در دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد را داراست. وزن دستگاه 940 گرم می باشد. این وزن باعث می شود دستگاه، برای استفاده مداوم و کار برای غالب افراد مناسب باشد. همچنین ارگونومی و طراحی بدنه دستگاه خوش فرم بوده و در استفاده بهتر به شما کمک می نماید.

دریل برقی TOSAN S 0901
دریل برقی TOSAN S 0901
دریل برقی TOSAN S 0901
دریل برقی TOSAN S 0901
دریل برقی TOSAN S 0901
دریل برقی TOSAN S 0901

این دریل از شرکت Tosan دارای کیفیت قطعات متوسطی است. چرا که اصل طراحی و ساخت آن بر اساس امور سبک پایه گذاری شده است. در صورت استفاده مداوم و سنگین از آن، دستگاه دچار لقی محور و خراب شدن کلیدها خواهد شد. همچنین این دستگاه فاقد کیف و یا جعبه همراه مناسب می باشد.

این دریل ایرانی از قیمت مناسبی برخوردار است و از جمله پیشنهادات مناسب دریل خانگی باشد. قیمت دستگاه در مقایسه با سایر نمونه ها چندان متفاوت نیست. از طرفی شرکت توسن دارای ضمانت و پشتیبانی فعال در داخل کشور می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *