دریل رونیکس Ronix 2513T، ساده اما جذاب برای منزل!

دریل رونیکس Ronix 2513T، ساده اما جذاب برای منزل!

دریل رونیکس Ronix 2513T توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دریل جهت کار در منزل و یا انجام امور سبک گزینه ی مناسب است. کلیه اموری نظیر باز و بسته کردن پیچ ها، سفت کردن پیچ ها، کار در سطوح چوبی و MDF و سایر امور رایج در منزل به خوبی وبدون هیچ مشکلی صورت می گیرد.

کشور سازنده

ایران and چین

منبع تغذیه

برقی

توان

280 وات

وزن

1300 گرم

سه نظام

10mm - خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد - راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و سبک
  • کوچک بودن دریل و تنوع رنگ
  • سه نظام اتومات
  • مجهز به چراغ LED جهت نوردهی در محیط تاریک
  • گارانتی و پشتیبانی فعال در ایران

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف نیمه سنگین و صنعتی
  • نداشتن قابلیت چکشی
  • کیفیت معمولی بدنه و کلیدها
  • نداشتن کیف همراه و اقلامی نظیر سرپیچ و سرمته
  • قیمت اندکی بالا

دریل رونیکس Ronix 2513T توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دریل  جهت کار در منزل و یا انجام امور سبک گزینه ی مناسب است. کوچک بودن ابعاد و خوش دست بودن آن امکان استفاده از دستگاه را به راحتی فراهم کرده است. این دستگاه در سه رنگ مشکی، سبرآبی و یشمی قابل خریداری است. حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی 25 میلیمتر و سطوح فلزی 10 میلیمتر می باشد. اما کلیه اموری نظیر باز و بسته کردن پیچ ها، سفت کردن پیچ ها، کار در سطوح چوبی و MDF و سایر امور رایج در منزل به خوبی وبدون هیچ مشکلی صورت می گیرد.

این دریل ایرانی با توجه به توان 280 واتی و سه نظام 10 میلیمتری قدرت نسبتاً متوسطی دارد. سه نظام دستگاه خودکار بوده و برای تعویض مته ها نیاز به آچار مخصوص خواهید داشت. این قابلیت مناسبی برای یک دریل خانگی محسوب می شود. از طرفی به دلیل نداشتن قابلیت چکشی و قدرت نه چندان بالای دستگاه، سوراخکاری در سطوح در حد متوسطی صورت می گیرد.

سرعت دستگاه بسته به نوع کار در دو محدوده و حداکثر تا 1650 دور دقیقه قابل تنظیم است. این کار به وسیله دکمه کنترل سرعت صورت می گیرد. کیفیت کلیدها و دکمه ها رضایت بخش نبوده و کیفیت خوبی ندارد.

دریل رونیکس Ronix 2513T
دریل رونیکس Ronix 2513T
دریل رونیکس Ronix 2513T
دریل رونیکس Ronix 2513T

وزن دستگاه 1/3 کیلوگرم بوده که برای استفاده در منزل تا حدودی مناسب و اندکی بالا محسوب می شود . این دریل از برق شهری به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. در همین راستا از کابل ً نه چندان بلند 2 متری برخوردار است. این مدل از دریل های رونیکس فاقد هرگونه اقلام کمکی نظیر سرپیچ، دسته کمکی و یا کیف همراه می باشد. از طرفی دارای قلابی مناسب جهت آویزان کردن می باشد. همچنین دارای چراغ LED جهت نوردهی در فضاهای تاریک می باشد.

تفاوت اصلی این مدل با نمونه مشابه آن یعنی مدل 2513 Ronix در دو سرعته بودن این دستگاه است. در واقع مدل 2513T دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت تند و کند می باشد، در حالی که مدل 2513 تک سرعته است.

دریل رونیکس Ronix 2513T با توجه به نمونه های مشابه در بازار و امکانات آن قیمت نسبتاً بالایی دارد. از طرفی این محصول همانند سایر تولیدات شرکت خوب رونیکس، دارای گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *