دریل رونیکس Ronix 2114، زیبا و قابل استفاده برای همه و مناسب امور خانگی!

دریل رونیکس Ronix 2114، زیبا و قابل استفاده برای همه و مناسب امور خانگی!

دریل برقی ساده رونیکس مدل 2114 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دستگاه صرفاً برای امور سبک در منزل مناسب است. در واقع با توجه به قدرت و امکانات ساده دستگاه، عموم افراد و حتی مبتدیان به راحتی قادر به استفاده از آن هستند.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

400 وات

وزن

1400 گرم

سه نظام

10mm – آچارخور

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و سبک
  • رنگ بندی متنوع و زیبا
  • کوچک بودن و راحتی کار با دستگاه
  • قیمت مناسب
  • گارانتی و پشتیبانی فعال در ایران

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف نیمه سنگین و صنعتی
  • نداشتن قابلیت چکشی
  • سه نظام 10 میلیمتری آچاری
  • وزن نسبتاً زیاد
  • نداشتن کیف و اقلام همراه

دریل رونیکس Ronix 2114 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دستگاه صرفاً برای امور سبک در منزل مناسب است. در واقع با توجه به قدرت و امکانات ساده دستگاه، عموم افراد و حتی مبتدیان به راحتی قادر به استفاده از آن هستند. جمع و جور بودن و کوچکی دستگاه سبب شده کار با آن به آسانی انجام گیرد. همچنین این دستگاه در پنج رنگ متنوع و زیبا اعم از سرمه ای، آبی و سبز قابل خریداری است.

این دریل ساده ایرانی با توجه به توان 400 واتی از قدرت نسبتاً خوبی برخوردار است. باز و بسته کردن پیچ ها، دریل و سوراخکاری در سطوح چوبی و فلزی منزل به خوبی صورت می گیرد. حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی 20 میلیمتر و سطوح فلزی 10 میلیمتر می باشد. از طرفی دستگاه دارای قابلیت چکشی نمی باشد. در نتیجه همان گونه که اشاره شد این دستگاه برای استفاده کارگاهی و نیمه سنگین گزینه مناسبی نیست.

سه نظام دستگاه، 10 میلیمتری و از نوع آچارخور می باشد. در نتیجه به منظور باز و بسته نمودن نیاز به آچار مخصوص خواهید داشت. سرعت دریل رونیکس Ronix 2114، بسته به نوع کار در دو محدوده و حداکثر تا 2700 دور دقیقه قابل تنظیم است. با تنظیم مناسب سرعت، سوراخکاری در سطوح مختلف انجام می گیرد.

دریل رونیکس Ronix 2114
دریل رونیکس Ronix 2114
دریل رونیکس Ronix 2114
دریل رونیکس Ronix 2114

از طرفی وزن دستگاه 1/4 کیلوگرم بوده که برای استفاده در منزل اندکی زیاد به نظر می رسد. این دریل خوب ایرانی از برق شهری برای تأمین انرژی بهره می گیرد. همچنین کابل دستگاه کمی کوتاه به نظر می رسد.

این دستگاه ساده فاقد هرگونه اقلام کمکی ویا کیف همراه می باشد. بدین منظور خودتان شخصاً بایستی به فکر تهیه آن ها باشید.

دریل ایرانی رونیکس مدل 2114 دارای قیمت مناسبی بوده و انتخابی مقرون به صرفه به شمار می رود. همچنین همانند سایر محصولات رونیکس، دارای گارانتی 12 ماهه و حمایت فعال در داخل کشور می باشد.

همچنین می توانید لیستی از بهترین دریل های موجود در بازار ایران را با بررسی تخصصی، در اینجا مورد بررسی و انتخاب قرار دهید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *