دریل رونیکس Ronix 2111، ساده و کوچک، مناسب برای منزل و امور خانگی!

دریل رونیکس Ronix 2111، ساده و کوچک، مناسب برای منزل و امور خانگی!

دریل ساده رونیکس مدل 2111 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دریل جهت کار در منزل و یا انجام امور سبک گزینه ی مناسب است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

۴۸۰ وات

وزن

۱۷۰۰ گرم

سه نظام

10mm – آچارخور

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و سبک
  • کوچک بودن دریل و راحتی کار با آن
  • ظاهر خوب و تنوع در رنگ
  • قیمت مناسب
  • گارانتی و پشتیبانی فعال در ایران

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف نیمه سنگین و صنعتی
  • نداشتن قابلیت چکشی و ضعیف در امور سوراخکاری
  • سه نظام 10 میلیمتری آچاری
  • وزن نسبتاً بالا
  • نداشتن کیف و اقلام همراه

دریل ساده رونیکس Ronix 2111 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دریل جهت کار در منزل و یا انجام امور سبک گزینه ی مناسب است. کوچک بودن ابعاد و خوش دست بودن آن امکان استفاده از دستگاه را به راحتی فراهم کرده است. این دستگاه در دو رنگ سرمه ای و سبز یشمی قابل خریداری است.

این دریل ایرانی با توجه به توان 480 واتی و سه نظام 10 میلیمتری قدرت متوسطی دارد. سه نظام این دریل ایرانی آچارخور بوده و برای تعویض مته ها نیاز به آچار مخصوص خواهید داشت.

به دلیل نداشتن قابلیت چکشی و قدرت نه چندان بالای دستگاه، سوراخکاری در سطوح مختلف چندان به خوبی صورت نمی گیرد.  حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی 25 میلیمتر و سطوح فلزی 10 میلیمتر می باشد.

سرعت دریل رونیکس Ronix 2111 بسته به نوع کار در دو محدوده و حداکثر تا 3000 دور دقیقه قابل تنظیم است. این کار به وسیله کلید الکترونیک دیمردار صورت می گیرد. از طرفی وزن دستگاه 1/7 کیلوگرم بوده که برای استفاده در منزل نسبتاً بالا محسوب شود.

دریل رونیکس Ronix 2111
دریل رونیکس Ronix 2111
دریل رونیکس Ronix 2111
دریل رونیکس Ronix 2111

این دریل از برق شهری به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. در همین راستا از کابل بلند 3 متری برخوردار است. این مدل از دریل های رونیکس فاقد هرگونه اقلام کمکی نظیر سرپیچ، دسته کمکی و یا کیف همراه می باشد.

همان گونه که اشاره شد این دستگاه، به دلیل اندازه سه نظام، عدم قابلیت چکشی و توان متوسط خود برای استفاده در امور نیمه سنگین و یا صنعتی انتخاب مناسبی نیست. دریل رونیکس Ronix 2111 دارای قیمت مناسبی بوده و برای منزل انتخاب مناسبی می باشد. با توجه به نمونه های مشابه و امکانات آن ها می توانید سایر دریل های خوب بازار را نیز مدنظر قرار دهید.

این محصول همانند سایر تولیدات شرکت خوب رونیکس، دارای گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *