دریل برقی Ronix 2110، ساده و روان برای همه افراد و همه منازل!

دریل برقی Ronix 2110، ساده و روان برای همه افراد و همه منازل!

دریل برقی Ronix 2110 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دستگاه جهت کار در منزل و یا انجام امور سبک کاری مناسب است. کارهایی نظیر باز و بسته کردن انواع پیچ ها، مونتاژ قطعات و کار با MDF و اموری از این دست.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

400 وات

وزن

1500 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و سبک
  • سه نظام اتومات و تنوع در رنگ بندی
  • کوچک بودن اندازه دریل و راحتی کار با آن
  • قیمت مناسب و نسبتاً اقتصادی
  • گارانتی و پشتیبانی فعال در ایران

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف نیمه سنگین و صنعتی
  • نداشتن قابلیت چکشی
  • وزن نسبتاً بالا
  • نداشتن کیف و اقلام همراه

دریل برقی Ronix 2110 توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. این دستگاه جهت کار در منزل و یا انجام امور سبک کاری مناسب است. کارهایی نظیر باز و بسته کردن انواع پیچ ها، مونتاژ قطعات و کار با MDF و اموری از این دست. کوچک بودن ابعاد، خوش دست بودن و ظاهر زیبا باعث شده عموم افراد امکان استفاده از آن را به راحتی داشته باشند. این دستگاه در سه رنگ سبز یشمی، آبی و سرمه ای قابل خریداری است.

این دریل ساده برقی با توجه به توان 400 واتی از قدرت نسبتاً خوبی برخوردار است. سوراخکاری در سطوح چوبی و فلزی به خوبی صورت می گیرد.  حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی 25 میلیمتر و سطوح فلزی 10 میلیمتر می باشد.

این دریل به قابلیت چکشی برای اعمال نیروی بیشتر مجهز نمی باشد. لذا توجه داشته باشید این دستگاه برای استفاده در امور نیمه سنگین و یا صنعتی گزینه مناسبی نیست.

سه نظام این دریل خوب ایرانی، 10 میلیمتری و از نوع خودکار می باشد. در نتیجه به منظور باز و بسته نمودن نیازی به آچار ویا ابزار  مخصوص نخواهید داشت.

دریل برقی Ronix 2110
دریل برقی Ronix 2110
دریل برقی Ronix 2110
دریل برقی Ronix 2110

سرعت دستگاه بسته به نوع کار در دو محدوده و حداکثر تا 2900دور دقیقه قابل تنظیم است. با تنظیم مناسب سرعت، سوراخکاری در سطوح مختلف انجام می گیرد. از طرفی وزن دستگاه 1/5 کیلوگرم بوده که برای استفاده در منزل می تواند تا حدودی بالا محسوب شود.

این دریل از برق شهری به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. در همین راستا کابل دستگاه نسبتاً بلند و از اندازه مناسبی برخوردار است.

دریل برقی Ronix 2110 فاقد هرگونه اقلام کمکی نظیر سرپیچ می باشد. همچنین به منظور حفظ و حمل بهتر دستگاه بهتر است کیف جداگانه ای تهیه نمایید.

این مدل از دریل رونیکس دارای قیمت مناسبی بوده و انتخابی مقرون به صرفه به شمار می رود. این محصول همانند سایر تولیدات شرکت خوب رونیکس، دارای گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *