دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS، پر قدرت و پرتوان برای کارگاه!

دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS، پر قدرت و پرتوان برای کارگاه!

دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS توسط شرکت چینی تحت لیسانس DeWalt تهیه و عرضه شده است. این دریل خوب چینی/آمریکایی، از قدرت و توان مناسبی برای انجام امور منزل، نیمه سنگین و سنگین برخوردار است.

کشور سازنده

آمریکا, هند, and چین

منبع تغذیه

برقی

توان

1100 وات

وزن

2800 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور نیمه سنگین و صنعتی
  • قدرت و توان بالا در سطوح مختلف
  • دارای ماشه‌ی حساس سوئیچ سرعت جهت تنظیم دقیق سرعت
  • دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • کیف چمدانی با کیفیت

نقاط ضعف

  • گیر کردن سه نظام در برخی شرایط
  • صدای نسبتاً بلند
  • وزن نسبتاً زیاد
  • قیمت بالا و تعداد محدود

دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS توسط شرکت چینی تحت لیسانس شرکت DeWalt تهیه و عرضه شده است. برند دیوالت یک برند آمریکایی است که طی سال های گذشته، ساخت دستگاه های برقی خود را در کشورهای چین، کره و هند انجام می دهد. این دریل خوب چینی/آمریکایی، از قدرت و توان مناسبی برای انجام امور منزل، نیمه سنگین و سنگین برخوردار است.

این دستگاه با توان 1100 وات و قابلیت چکشی به راحتی قادر به سوراخکاری در سطوح چوبی، فلزی، سرامیک و بتنی می باشد. حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح چوبی به 40 میلیمتر و مصالح بتنی 22 میلیمتر می باشد.

سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و از نوع آچاری است. به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید. این سه نظام گاهی ممکن است گیر کند که مشکل چندانی ایجاد نخواهد کرد و مرتفع می شود. سرعت دستگاه حداکثر به 3500 دور در دقیقه می رسد. این دریل دارای ماشه‌ی حساس سوئیچ سرعت جهت تنظیم دقیق سرعت می باشد. این دریل کارگاهی با قدرت و توان بالایی که دارد امکان کار در ساعات متوالی و طولانی را برای شما فراهم می نماید.

دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS
دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS
دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS
دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS

وزن دستگاه 2/8 کیلوگرم است. این وزن برای استفاده در منزل کمی بالا است. با عنایت به قدرت و وزن دستگاه برای امور صرفاً خانگی می توانید دستگاه دیگری را نیز مدنظر قرار دهید. این دریل دارای کیف چمدانی با کیفیت جهت حمل و نگهداری بهتر دستگاه است.

همچنین یک دسته کمکی گردان به منظور تسلط بیشتر بر روی کار و خط کش تنظیم از دیگر موارد است. همچنین در حین کار خصوصاً امور سنگین صدای دستگاه بالا است و بهتر است از هدفون استفاده کنید.

قیمت دریل چکشی دیوالت Dewalt DWD524KS به علت معتبر بودن برند و امکانات زیادی که فراهم میکند بالاتر از نمونه های دیگر در بازار می باشد. برند دیوالت از گارانتی و پشتیبانی فعال در کشور پشتیبانی می نماید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *