دریل چکشی توسن Tosan 0034DB ، پرقدرت و با امکانات، آماده جهت کار!

دریل چکشی توسن Tosan 0034DB ، پرقدرت و با امکانات، آماده جهت کار!

دریل چکشی توسن Tosan 0034Db توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. با توجه به اندازه سه نظام و توان بالای 1050 واتی، این دریل برای انجام کلیه امور منزل و کارگاهی گزینه ی مناسبی است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

1050 وات

وزن

2900 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک تا سنگین
  • دارای قابلیت چکشی و کیفیت بالای بدنه
  • گیربکسی بودن و کیفیت و قدرت بالای آن
  • دارای کیف همراه و سیم سیار، دسته کمکی و خط کش تنظیم
  • پشتیبانی فعال و گارانتی 6 ماهه

نقاط ضعف

  • وزن بالا جهت امور خانگی
  • نامناسب در امور صرفاً خانگی، کارهای ظریف و در ابعاد کوچک

دریل چکشی توسن Tosan 0034Db توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. این دریل ایرانی همانند اغلب وسایل برقی این شرکت در کشور چین تولید شده است. با توجه به اندازه سه نظام و توان بالای 1050 واتی، این دریل برای انجام کلیه امور منزل و کارگاهی گزینه ی مناسبی است. به دلیل قدرت بالای دستگاه ممکن است کارهای کوچک و ظریف با دقت خوبی صورت نگیرد.

سه نظام دستگاه 13 میلیمتری آچاری و با کیفیت است. در نتیجه به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید. این نمونه از دریل های توسن شباهت زیادی به دریل چکشی توسن مدل 0034D دارد. این دو نمونه اختلاف جزئی در برخی اقلام همراه نظیر کیف حمل و همچنین قیمت دارند.

موتور و گیربکس دریل چکشی توسن Tosan 0034Db بسیار قدرتمند و با کیفیت است. به کمک قابلیت چکشی آن سوراخکاری در کلیه سطوح با قدرت انجام می شود. به کمک این دریل سوراخکاری در سطوح چوبی و مصالح به ترتیب تا 40 و 20 میلیمتر به راحتی صورت می گیرد.

حداکثر سرعت دریل به 2800 دور در دقیقه می رسد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد به کمک شَستی ظریفی قابل تنظیم است.

دریل چکشی توسن Tosan 0034DB
دریل چکشی توسن Tosan 0034DB
دریل چکشی توسن Tosan 0034DB

این دریل، دارای کیف همراه مناسب جهت حمل بهتر و سیم سیار جهت دسترسی آسان تر می باشد. همچنین یک دسته کمکی 360 درجه گردان و خط کش مدرج جهت تسلط و دقت بیشتر در کار همراه دستگاه می باشد.

این دریل خوب ایرانی از برق شهری به عنوان منبع تغذیه انرژی استفاده می کند. بدین منظور دستگاه به کابل 2 متری مجهز شده است.

این دستگاه دارای وزن 2/9 کیلوگرمی است. وزن دستگاه برای کارهای صرفاً خانگی بالا است. این وزن ممکن است در استفاده مداوم و طولانی شما را دچار خستگی نماید. اما این سنگینی برای استفاده در کارگاه و امور سنگین طبیعی است.

دریل چکشی توسن Tosan 0034Db در قیاس با نمونه های دیگر قیمت مناسبی دارد. این نمونه قیمت بالاتری نسبت به دریل مشابه، دریل چکشی توسن مدل 0034D دارد. همچنین این دستگاه از گارانتی 6 ماهه و پشتیبانی فعال در داخل کشور بهره مند می باشد.

دیگر پیشنهادات ما به منظور خرید بهترین دریل های موجود در بازار را می توانید در اینجا بخوانید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *