نگاهی به دریل شارژی Bocsh GSR 120-LI

نگاهی به دریل شارژی Bocsh GSR 120-LI

دریل شارژی BOCSH GSR 120-LI توسط شرکت آلمانی بوش (یا تحت لیسانس این شرکت و در کشور دیگر) تولید شده است. همانند سایر محصولات شرکت بوش، کیفیت ساخت و قدرت مناسب از جمله نقاط قوت این دستگاه می باشد.

کشور سازنده

آلمان

منبع تغذیه

شارژی

توان

12 ولت

وزن

990 گرم

سه نظام

10mm – خودکار

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • انتخابی مناسب برای امور خانگی و سبک
  • دارای ابعاد و کیفیت ساخت مناسب
  • وزن پایین و سبک بودن دستگاه
  • سه نظام اتوماتیک
  • داشتن جعبه و باتری اضافه

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارف صنعتی
  • نبود نمایشگر میزان شارژ باتری
  • قیمت بالا نسبت به سایر نمونه ها

دریل شارژی BOCSH GSR 120-LI  توسط شرکت آلمانی بوش (یا تحت لیسانس این شرکت و در کشور دیگر) تولید شده است. همانند سایر محصولات شرکت بوش، کیفیت ساخت و قدرت مناسب از جمله نقاط قوت این دستگاه می باشد. 

سه نظام دستگاه 10 میلیمتری و از نوع خودکار می باشد. به کمک این سه نظام اتومات، برای نصب مته روی آن  نیازی به آچار ندارید. این کار تنها با نگه داشتن سه نظام با دست انجام می شود. با توجه به اندازه سه نظام و توان دستگاه، انجام کلیه امور منزل نظیر باز و بسته کردن پیچ ها، نصب میل پرده و کار بر روی سطح MDF  به راحتی انجام می گیرد. از طرفی برای امور سنگین تر نظیر سوراخ کاری در دیوار و سطوح سخت انتخاب مناسبی نیست.

این مدل از دریل های شارژی بوش، دارای قابلیت تنظیم سرعت تا 1300 دور در دقیقه می باشد. این کار به وسیله یک شستی دیمردار صورت می گیرد. با کمک آن و با تغییر میزان فشار انگشت روی دکمه، می توانید سرعت دستگاه را تغییر دهید. 

وزن پایین دستگاه که کمتر از یک کیلوگرم است، از دیگر مزایای آن به شمار می رود.

تصاویری از دریل شارژی بوش مدل GSR 120-LI

این دستگاه دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1/5 آمپر ساعت می باشد. طول عمر و دوام باتری یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود. در زمانی نزدیک به 90 دقیقه به طور کامل شارژ شده و در حدود چندین ساعت کار نیز شارژدهی خواهد داشت. شاید وجود یک نمایشگرِ میزانِ شارژِ باتری می توانست این دریل را کامل تر کند. همچنین این دریل خوب آلمانی دارای یک باتری اضافه بوده و تا حدود زیادی خیال شما را از بابت تأمین انرژی راحت می کند. 

با این ویژگی ها، این دریل انتخابی مناسب برای افرادی است که نیازمند جابه جایی آسان در منزل و یا محیط کار خود هستند؛ همانند امور نجاری، نصب کابینت و غیره.

همچنین قیمت این دریل آلمانی بالاتر از نمونه های مشابه شارژی موجود در بازار می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *