دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2، امکانات فوق العاده و طراحی مدرن، آماده برای کار!

دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2، امکانات فوق العاده و طراحی مدرن، آماده برای کار!

دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2 توسط شرکت چینی تحت لیسانس شرکت آمریکایی DeWalt تهیه و عرضه شده است.این دریل خوب چینی/آمریکایی، قدرت خوبی دارد و کلیه کارهای منزل و کارگاه از جمله باز و بسته کردن پیچ ها و سوراخکاری در سطوح مختلف با قدرت و به راحتی صورت می گیرد.

کشور سازنده

آمریکا, هند, and چین

منبع تغذیه

شارژی

توان

18 ولت

وزن

1720 گرم

سه نظام

13mm – خودکار

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و نیمه صنعتی
  • شارژی بودن و قابلیت چکشی
  • سه نظام اتومات و پرقدرت
  • دارای کیف همراه چمدانی با کیفیت
  • باتری مولتی شارژ لیتیوم یونی با شارژدهی مناسب و باتری اضافه

نقاط ضعف

  • عدم کارایی در امور صنعتی و نیمه سنگین
  • وزن نسبتاً بالا برای امور صرفا خانگی
  • نداشتن چراغ LED
  • بالا بودن قیمت و تعداد محدود

دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2 توسط شرکت چینی تحت لیسانس شرکت آمریکایی DeWalt تهیه و عرضه شده است. برند دیوالت یک برند آمریکایی است که طی سال های گذشته، ساخت دستگاه های برقی خود را در کشورهای چین، کره و هند انجام می دهد. این دریل خوب چینی/آمریکایی، قدرت خوبی دارد و کلیه کارهای منزل و کارگاه از جمله باز و بسته کردن پیچ ها، سوراخکاری در سطوح مختلف با قدرت و به راحتی صورت می گیرد.

این دریل، به کمک قابلیت چکشی، از عهده امور کارگاهی نظیر سوراخکاری در سطوح چوبی، MDF و دیوارهای معمولی و بتنی نیز به خوبی بر می آید. این سوراخکاری حداکثر تا 30 میلیمتر در مصالح چوبی و13 میلیمتر در مصالح و فلز می باشد. سه نظام دستگاه 13 میلیمتری و اتومات می باشد. این سه نظام به خوبی تامین کننده نیازهای فوق می باشد. سرعت دستگاه حداکثر 1500 دور در دقیقه بوده و به صورت دیمردار قابل تنظیم است. این امکانات در کنار سایر قابلیت ها، دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2 را به یک دریل مدرن تبدیل کرده است.

دستگاه به دلیل شارژی بودن، امکان حمل و جابه جایی راحت در نقاط مختلف محیط کار را فراهم می کند. لذا برای کار در محیط هایی که سهولت و تعدد جابه جایی حائز اهمیت است، گزینه مناسبی است. باتری دستگاه از نوع لیتیوم یونی 1.5 آمپر ساعتی است. این باتری دارای شارژر مولتی است. بدین معنا که به کمک آن می توان باتری های دیگر 10،14 و 18 ولتی را نیز شارژ نمود.

دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2
دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2
دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2
دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2
دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2

همچنین شارژ دهی دستگاه رضایت بخش بوده و دچار داغ شدن  نمی شود. از طرفی این دریل دیوالت دارای یک عدد باتری اضافی همراه خود می باشد. این باتری در حفظ و استفاده بهتر از دستگاه در مدت زمان طولانی تر به شما کمک خواهد کرد.

وزن دستگاه نزدیک 1/7 کیلوگرم بوده و به لحاظ کار در امور منزل می توان دستگاه های با وزن کمتر را نیز در نظر گرفت. این دستگاه دارای یک عدد کیف همراه چمدانی بسیار با کیفیت نیز می باشد. این جعبه شما را در حفظ و حمل هرچه بهتر دستگاه خصوصاً در محل کار کمک خواهد کرد.

قیمت دریل شارژی دیوالت Dewalt DCD776S2 نیز با توجه به به روز بودن و معتبر بودن برند دستگاه، بالاتر از نمونه های دیگر است.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *