دریل ساده بوش GBM 6 RE – بخریم یا نه؟

دریل ساده بوش GBM 6 RE – بخریم یا نه؟

دریل ساده GBM 6 RE توسط شرکت آلمانی بوش تولید شده است. این دستگاه از کیفیت ساخت و طراحی مناسبی برخوردار است. این دریل در ابعاد 21 در 19 سانتی متر طراحی شده است. اگر به دنبال دریلی کوچک و جمع و جور هستید که بتواند نیازهای خانگی شما را رفع نماید، انتخاب مناسبی است.

کشور سازنده

آلمان

منبع تغذیه

برقی

توان

350 وات

وزن

1200 گرم

سه نظام

10mm – آچارخور

نوع

دریل ساده

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب جهت امور سبک و کار در منزل
  • ابعاد کوچک و جمع و جور بودن دستگاه
  • وزن پایین دستگاه

نقاط ضعف

  • عدم کارایی برای مصارفی غیر از کارهای سبک
  • نداشتن قابلیت چکشی و ضربه ای
  • قدرت نه چندان بالای دستگاه
  • مقرون به صرفه نبودن نسبت به سایر نمونه های بازار

دریل ساده بوش GBM 6 RE توسط شرکت آلمانی بوش تولید شده است. این دستگاه از کیفیت ساخت و طراحی مناسبی برخوردار است. این دریل در ابعاد 21 در 19 سانتی متر طراحی شده است. اگر به دنبال دریلی کوچک و جمع و جور هستید که بتواند نیازهای خانگی شما را رفع نماید، انتخاب مناسبی است. 

سه نظام دستگاه 10 میلیمتری و از نوع آچار خور می باشد.  این دستگاه با توان 350 وات، قدرت چندان بالایی ندارد. اما از طرفی سرعت چرخش آن  به 4000 دور در دقیقه می رسد. قابلیت چرخش در دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد را داراست. این سرعت توسط شَستی دیمردار قابل تنظیم می باشد. 

گشتاور تولیدی دریل در این محصول بالا بوده که امکان رقابت آن با سایر نمونه ها در بازار را فراهم کرده است. 

وزن دستگاه 1.2 کیلوگرم می باشد. برای استفاده مداوم و کار برای عموم افراد وزن مناسبی است. تأمین انرژی دستگاه توسط برق و با یک کابل نسبتاً بلند انجام می گیرد.

این مدل از دریل های بوش، یک دریل ساده و در عین حال کار راه انداز است. به دلیل  قدرت نه چندان بالا و نبود حالت چکشی نباید انتظار زیادی از این دستگاه آلمانی داشته باشیم.

قیمت دستگاه نسبتاً مناسب بوده و در محدوده سایر نمونه های مشابه بازار است. چنانچه اصراری بر استفاده از برند معتبر بوش ندارید، توصیه می شود سایر مدل های تولیدی توسط دیگر برندها را نیز بررسی بفرمایید.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *