دریل توسن Tosan 0028D، دریل چکشی پر توان، با کیفیت و مقرون به صرفه!

دریل توسن Tosan 0028D، دریل چکشی پر توان، با کیفیت و مقرون به صرفه!

دریل چکشی توسن Tosan 0028D توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. کلیه امور سبک نظیر باز و بسته کردن پیچ، امور مربوط به کابینت وMDF و سوراخکاری در انواع سطوح سخت به خوبی به کمک این دریل قابل انجام است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

810 وات

وزن

2000 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور خانگی و کارگاهی
  • دارای قابلیت چکشی و قدرت بالا
  • قابلیت کنترل قدرت و سرعت
  • دارای دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • قیمت مناسب و اقتصادی، پشتیبانی فعال  و گارانتی 6 ماهه

نقاط ضعف

  • نداشتن کیف و یا جعبه همراه مناسب
  • وزن نسبتاً بالا
  • نداشتن اقلام همراه مانند سری مته و سرپیچ

دریل چکشی توسن Tosan 0028D توسط شرکت ایرانی توسن (Tosan) تهیه و عرضه شده است. این دریل ایرانی همانند اغلب وسایل برقی این شرکت در کشور چین تولید شده است. سه نظام دستگاه 13 میلیمتری آچاری و با کیفیت متوسط و رضایت بخشی دارد. در نتیجه به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید.

با توجه به اندازه سه نظام و توان بالای 810 واتی، این دریل برای انجام کلیه امور سبک تا سنگین گزینه ی مناسبی است. کلیه امور سبک نظیر باز و بسته کردن پیچ، امور مربوط به کابینت وMDF و سوراخکاری در انواع سطوح سخت به خوبی به کمک این دریل قابل انجام است.

علاوه بر قدرت خوب دستگاه، به کمک قابلیت چکشی، امور مربوط به سوراخکاری با نیروی بیشتر و به راحتی صورت می گیرد. به کمک این دستگاه سوراخکاری در چوب و مصالح ساختمانی به ترتیب تا حداکثر 30 و 16 میلیمتر صورت می گیرد.

حداکثر سرعت دریل به 2000 دور در دقیقه می رسد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد قابل تنظیم است.

این دریل خوب اقتصادی، دارای دسته کمکی 360 درجه گردان و خط کش مدرج جهت تسلط و دقت بیشتر در کار می باشد. از طرفی این دریل خوب ایرانی فاقد کیف همراه جهت حفظ و حمل راحت تر است. همچنین این دستگاه، همانند بسیاری از نمونه های مشابه در بازار همراه خود اقلامی نظیر سر پیچ و یا مته های مختلف ندارد. در نتیجه بدین منظور بهتر است شخصاً به فکر تهیه آن ها باشید.

دریل توسن Tosan 0028D
دریل توسن Tosan 0028D
دریل توسن Tosan 0028D

این دریل خوب ایرانی از برق شهری به عنوان منبع تغذیه انرژی استفاده می کند. بدین منظور دستگاه به کابل نسبتاً بلند 3 متری مجهز شده است.

این دستگاه دارای وزن 2 کیلو گرمی است. وزن دستگاه نسبتاً مناسب است. اما برای استفاده در منزل و کارهای سبک، بالا محسوب می شود. این وزن ممکن است در استفاده مداوم و طولانی شما را دچار خستگی نماید. اما همین وزن بالا در کارهای کارگاهی و سنگین تر می تواند عاملی جهت اعمال نیروی بیشتر باشد.

دریل توسن Tosan 0028D در قیاس با نمونه های دیگر قیمت مناسبی دارد. همچنین همانند سایر محصولات شرکت توسن از گارانتی 6 ماهه و پشتیبانی فعال و تأمین قطعات در داخل کشور نیز بهره مند می باشد.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *