دریل چکشی رونیکس Ronix 2221، یک دریل قدرتمند و همه فن حریف!

دریل چکشی رونیکس Ronix 2221، یک دریل قدرتمند و همه فن حریف!

دریل شارژی رونیکس مدل 2221 به وسیله شرکت ایرانی رونیکس به بازار عرضه می­گردد. با توجه به اندازه سه نظام و توان 1050 واتی، این دریل برای انجام امور سبک تا سنگین گزینه مناسبی است.

کشور سازنده

ایران (چین)

منبع تغذیه

برقی

توان

1050 وات

وزن

3000 گرم

سه نظام

13mm – آچارخور

نوع

دریل چکشی

سیستم گردش

چپ گرد – راست گرد

کنترل سرعت

دارد

نقاط قوت

  • مناسب برای امور سبک تا سنگین
  • دارای قابلیت چکشی و تنوع رنگ
  • قدرت و توان بالای دستگاه در امور مختلف
  • دارای دسته کمکی 360 درجه و خط کش تنظیم
  • پشتیبانی فعال و گارانتی 12 ماهه

نقاط ضعف

  • قدرت بیشتر از حد نیاز برای امور صرفاً سبک منزل
  • فاقد کیف همراه جهت حفظ و حمل آسان تر
  • وزن بالای دستگاه
  • قیمت نسبتاً بالا برای مصارف خانگی

دریل چکشی رونیکس Ronix 2221 به وسیله شرکت ایرانی رونیکس به بازار عرضه می­گردد. با توجه به اندازه سه نظام و توان 1050 واتی، این دریل برای انجام امور سبک تا سنگین گزینه مناسبی است. این دریل ایرانی دارای سه نظام 13 میلیمتری آچاری با کیفیت خوبی می باشد. لذا به منظور تعویض مته ها نیازمند آچار مخصوص هستید.

علاوه بر قدرت بالای دریل رونیکس Ronix 2221، به کمک قابلیت چکشی، امور مربوط به سوراخکاری با نیروی بیشتر انجام می شود. به کمک این دستگاه سوراخکاری در چوب و فلز به ترتیب تا حداکثر 40 و 16 میلیمتر صورت می گیرد. 

این دریل خوب ایرانی در سه رنگ یشمی، سبزآبی و سرمه ای در بازار عرضه می شود. این دریل به دلیل قدرت و توان بالا برای اموری نظیر بازوبسته کردن پیچ ها، کار در سطوح چوبی و MDF، سوراخکاری سطوح سخت و دیوار و انجام امور رایج صنعتی و کارگاهی مناسب است. اما این قدرت برای امور صرفاً سبک منزل بیش از حد نیاز است.

دریل چکشی رونیکس Ronix 2221
دریل چکشی رونیکس Ronix 2221
دریل چکشی رونیکس Ronix 2221
دریل چکشی رونیکس Ronix 2221
دریل چکشی رونیکس Ronix 2221
دریل چکشی رونیکس Ronix 2221

سرعت دستگاه حداکثر به 3200 دور در دقیقه می رسد. این سرعت در دو جهت مختلف راست گرد و چپ گرد قابل تنظیم است. همچنین این دریل دارای دسته کمکی 360 درجه گردان و خط کش مدرج جهت تسلط و دقت بیشتر در کار می باشد. این دستگاه فاقد کیف جهت حفظ و حمل مناسب می باشد.

این دستگاه دارای وزن 3 کیلوگرمی است. این وزن کمی بالا محسوب می شود. هرچند سنگینی دستگاه، خود عامل موثری در سوراخکاری سطوح سخت مخصوصاً در کارگاه می باشد. اما برای انتخاب دستگاه به منظور استفاده در منزل می توانید دستگاه های سبک تر را مدنظر قرار دهید.

قیمت دریل چکشی رونیکس مدل 2221 در مقایسه با سایر نمونه های موجود، کمی بالا به نظر می رسد. همچنین این دریل ایرانی، همانند سایر محصولات شرکت رونیکس از پشتیبانی فعال و گارانتی 12 ماهه برخوردار است.

مشاهده نظرات و خرید در دیجی کالا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *